روایتی دیگر از ایثار معلمان عشایری؛

معلمی برای 2 دانش‌آموز کم برخوردار خود تبلت خرید

تهران (پانا) - معلمی با وجود نیاز مالی شدید و بیماری فرزندش، با ایثار و گذشت، به یاری دانش‌آموزان کم برخوردار خود شتافته و با هزینه شخصی، 2 دستگاه تبلت برای آن‌ها خرید.

کد مطلب: ۱۱۷۶۴۷۳
لینک کوتاه کپی شد
معلمی برای 2 دانش‌آموز کم برخوردار خود تبلت خرید

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، «رضا باقرپور»، از ایثارگران عرصه تعلیم و تربیت و معلم «مدرسه عشایری شهید نامجو» است که در روستایی دورافتاده به نام «کلایی‌کا» که از توابع شهرستان پلدختر مشغول تدریس است.

این آموزگار فداکار، در ایام شیوع کرونا و نیاز مبرم دانش‌آموزان خود به گوشی هوشمند جهت حضور در کلاس‌های آموزش مجازی، که تقریباً تنها راه ارتباطی وی با دانش‌آموزانش بود، به دلیل عدم توانایی مالی اولیا در تهیه این اقلام، در برقراری ارتباط با آن‌ها با مشکل مواجه شد و اقدام به خرید دو دستگاه تبلت، با هزینه شخصی و اهداء آن‌ها به دانش‌آموزانش کرد.

نکته‌ای که این عمل خداپسندانه را برجسته‌تر کرد، ایثار وی بود که این معلم فداکار عشایری در زمانی که فرزند خردسال خود با نارسایی کلیوی دست‌به‌گریبان و در لیست انتظار جهت دریافت و پیوند کلیه بود، با هزینه‌های سرسام‌آور پزشکی و داروهای مختص پیوند اعضا و نیاز مالی شدید، دست به این اقدام خداپسندانه و حرکت ارزشمند زد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار