ثبت نام یک‌هزار و 152 داوطلب شوراهای روستایی و عشایری در استان بوشهر

بوشهر(پانا)- دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر گفت تا پایان روز پنجم نام‌نویسی، هزار و ۱۵۲ داوطلب در انتخابات شورای روستاهای استان بوشهر ثبت‌نام کرده‌اند که ٧ درصد آنها زن هستند.

کد مطلب: ۱۱۷۶۴۴۱
لینک کوتاه کپی شد
ثبت نام یک‌هزار و 152 داوطلب شوراهای روستایی و عشایری در استان بوشهر

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، خسرو دهقانی اظهار کرد: تا پایان روز پنجم ثبت نام داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی روستاها و تیره‌های عشایری، تاکنون هزار و ۱۵۲ نفر در استان بوشهر ثبت‌نام خود را نهایی کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه ثبت‌نام ۹۰ نفر نیز در مرحله رسیدگی قرار دارد، تصریح کرد: هزار و ۷۳ نفر از کاندیداها معادل ۹۳ درصد مرد هستند و ۷۹ نفر معادل هفت درصد نیز زن هستند.

مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر خاطرنشان کرد: ۶۹ درصد داوطلبان بدون سابقه نمایندگی و ۳۱ درصد دارای سابقه نمایندگی در شوراهای اسلامی هستند.

دهقانی اضافه کرد: ثبت نام برای تشکیل ۳۹۹ شورای روستا و همچنین ثبت نام از ۱۵ تیره عشایری در استان در حال انجام است که بیشترین تعداد شورا در شهرستان دشتستان با ۱۰۰ شورای روستا است.

ثبت نام از داوطلبان شوراهای روستایی و عشایری تا روز ۲۲ فروردین ادامه دارد و داوطلبان به روش‌های غیر حضوری و حضوری می‌توانند ثبت نام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار