مدیر کل آموزش و پرورش البرز خبر داد:

البرز پایلوت طرح ملی «ارتقای صلاحیت های حرفه ای آموزش قرآن» معلمان ابتدایی شد

کرج (پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش البرزبیان کرد این استان پایلوت طرح ملی «ارتقای صلاحیت های حرفه ای آموزش قرآن» معلمان ابتدایی شد.

کد مطلب: ۱۱۷۶۳۸۲
لینک کوتاه کپی شد
البرز پایلوت طرح ملی «ارتقای صلاحیت های حرفه ای آموزش قرآن» معلمان ابتدایی شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش البرز، سالار قاسمی مدیر کل آموزش و پرورش با اشاره به اینکه این پروژه ملی، مصوب کمیسیون توسعه آموزش عمومی قرآن کشور است و ویژه آموزگاران دوره ابتدایی دارای سابقه ی زیر ۱۵ سال است، گفت: آموزگاران ابتدایی در انتقال مفاهیم قرآنی و دینی به دانش آموزان نقش موثری دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خاطرنشان کرد: معلمان و مربیان می توانند با بیان داستان ها و روایات قرآنی دانش آموزان را به فراگیری از این کتاب آسمانی علاقمند کنند.

وی ایجاد انگیزه به فراگیری قرآن در مدارس ابتدایی را از برنامه های آموزگاران در کلاس های درس دوره ابتدایی عنوان کرد و یادآور شد: در این طرح آموزشی به دنبال آموزش کیفی و ترویج فرهنگ قرآنی در بین دانش آموزان و حتی خانواده ها هستیم.

قاسمی افزود: در صورتی در اجرای طرح های قرآنی موفق خواهیم شد که بتوانیم مفاهیم عمیق قرآنی را از کودکی به درستی به دانش آموزان منتقل کنیم.

این مقام مسئول با بیان اینکه این طرح به منظور توانمند سازی و توسعه شایستگی های قرآنی آموزگاران دوره ابتدایی برگزار می شود. اظهار کرد: سه هزار آموزگار البرزی زیر پوشش این طرح ملی قرار می گیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار