معاون طرح و برنامه دانشگاه فرهنگیان:

پرداخت حق التدریس‌ها، اضافه کار و ارتقای پایه به استان‌ها تفویض خواهد شد

تهران (پانا) - معاون طرح و برنامه و توسعه منابع دانشگاه فرهنگیان با تاکید بر لزوم استفاده از پتانسیل مدیریت استانی برای ارتقای دانشگاه سال 1400 را سال شفافیت، نظارت مالی و چابک سازی فعالیت‌ها عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۱۷۶۲۰۶
لینک کوتاه کپی شد
پرداخت حق التدریس‌ها، اضافه کار و ارتقای پایه به استان‌ها تفویض خواهد شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، علی خاکی در بیست و هفتمین اجلاس مجازی مشترک سراسری سرپرستان مدیریت های استانی، پردیس ها و مراکز این دانشگاه با اشاره به اولویت ها و برنامه های دانشگاه فرهنگیان در سال پیش رو، ابراز امیدواری کرد: مجموعه دانشگاه بتواند در سال جدید با پتانسیل مدیران استانی و روسای پردیس ها و مراکز، فعالیت های جدید، جدی و پیش رویی برای ارتقا دانشگاه داشته باشد.

وی در سخنانی سال 1400 را سال شفافیت، نظارت مالی و چابک سازی فعالیت ها و حرکت در این زمینه برشمرد و بر افزایش تفویض اختیار به استان ها در امور مختلف و لزوم آمادگی و همراهی مدیریت های استانی در این خصوص تاکید کرد.

خاکی، اهتمام برای تایید سند جامع نیروی انسانی دانشگاه با توجه به اقدامات و مکاتبات انجام شده برای آماده سازی و ارائه آن به مراجع ذی صلاح را از فعالیت های پیش روی دانشگاه عنوان و اظهار کرد: امیدواریم با تایید این سند و متعاقب آن پیاده سازی ساختار جدید و تفصیلی دانشگاه با همراهی استان ها در این خصوص، مشکلات که ناشی از این موضوع بوده است مرتفع شود.

وی سال پیش رو سال واگذاری عمده فعالیت ها به استان ها دانست و گفت: در سال جاری پرداخت حق التدریس ها، اضافه کار و بحث ارتقا و پایه به استان تفویض خواهد شد و باید استان ها آمادگی کافی را در این زمینه داشته باشند.

معاون طرح و برنامه و توسعه منابع، همسان سازی حقوق اعضای هیات علمی را ازجمله دیگر اولویت های دانشگاه در سال 1400 عنوان کرد و افزود: در این سال ارائه خدمات خاص به اعضا هدف گذاری شده است که طی برنامه ای و با انجام مکاتبات در هفته های اتی این مهم انجام خواهد پدیرفت.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت تلاش برای تهذیب گفتمان و لزوم تسلط کارکنان دانشگاه در سطوح مختلف به ایین نامه ها و قوانین و مقررات از برگزاری آموزش های تخصصی در حوزه ها پیرامون چهار ایین نامه دانشگاه خبر داد و افزود: سال 1400 برای دانشگاه و کارکنان سال توان افزایی تخصصی کارکنان دانشگاه خواهد بود.

عضو هیئت رئیسه دانشگاه، همچنین از تعیین تکلیف سرپرستی ها در چهارچوب اساسنامه در سال پیش رو خبر داد و ضمن تقدیر از تلاش های صورت گرفته در مدیریت های استانی برای اماده سازی فضا ها، خاطر نشان کرد: ارتقا فضاهای آموزشی، پرورشی و دانشجویی همواره باید در اولویت هزینه کرد دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور قرار داشته باشد.

وی در پایان با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم در سال 1400تربیت واقعی معلمان را سرلوحه قرار دهیم، تصریح کرد: آموزش و پرورش شایسته معلمان وظیفه همگانی ماست، اگر چه دانشگاه حرکت رو به رشدی داشته است اما در بخش کیفی باید حرکت جدی تری را داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار