هفت هزار تن گوشت مرغ در ۱۹ فروردین‌ماه عرضه شد

تهران (پانا) - رییس سازمان دامپزشکی کشور گفت: امروز (19 فروردین ماه)، سه میلیون و ۸۵۱ هزار و ۸۲ قطعه مرغ کشتار و هفت هزار و ۱۴۲ تن گوشت مرغ گرم به بازار عرضه شد.

کد مطلب: ۱۱۷۶۱۶۲
لینک کوتاه کپی شد
هفت هزار تن گوشت مرغ در ۱۹ فروردین‌ماه عرضه شد

به گزارش وزارت جهاد کشاورزی، «علی‌صفر ماکنعلی» اظهار داشت: بیشترین میزان کشتار مرغ در استان های مازندران با ۸۱۰ تن، گلستان با ۶۸۶ تن، فارس با ۵۳۵ تن، خراسان رضوی با ۵۲۰ تن، اصفهان با ۴۷۸ تن، گیلان با ۴۵۳ تن، تهران با ۳۳۳ تن، آذربایجان غربی با ۳۰۷ تن و خوزستان با ۲۶۰ تن انجام شده است.

به گزارش ایرنا، بر اساس مصوبه‌های ستاد تنظیم بازار، کمیته‌ای تخصصی به منظور ساماندهی بازار مرغ و تخم‌مرغ با ریاست وزیر جهاد کشاورزی و عضویت قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور بازرگانی و دیگر مسوولان مربوطه تشکیل شد.

این کمیته با داشتن اختیارات کامل از سوی ستاد تنظیم بازار نسبت به برنامه‌ریزی و تولید و توزیع مرغ، از طریق شرکت‌های تولیدکننده عمده مرغ و نیز با همکاری و خدمت گرفتن از ظرفیت مرغ‌داری‌های دیگر، اقدام‌های لازم را انجام می دهد.

همچنین براساس تصمیم قرارگاه ساماندهی مرغ کشور در روزهای گذشته، قیمت مصوب مرغ گرم برای مصرف‌کننده از کیلویی ۲۰ هزار و ۴۰۰ به کیلویی ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان افزایش یافته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار