مرحله سوم پویش ایران همدل آغاز شد

تهران (پانا) - رئیس کمیته امداد از آغاز مرحله سوم پویش «ایران همدل» با هدف کمک به خانواده‌های نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا خبر داد و گفت پایگاه‌ها و مراکز کمیته امداد در سراسر کشور و مراکز نیکوکاری آماده دریافت کمک‌های مردمی در سومین مرحله پویش ایران همدل هستند.

کد مطلب: ۱۱۷۶۰۸۱
لینک کوتاه کپی شد
مرحله سوم پویش ایران همدل آغاز شد

به گزارش کمیته امداد، سیدمرتضی بختیاری با تبریک ایام شعبان و در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت: سال گذشته در پی بیانات رهبر معظم انقلاب در نیمه شعبان برای اجرای رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه، پویش ایران همدل در دو مرحله با مشارکت همگانی مردم و نهادها به بزرگترین پویش مردمی پس از انقلاب تبدیل شد.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۱۱۷۰ میلیارد تومان کمک نقدی و کالایی و چهار میلیون بسته معیشتی در قالب پویش ایران همدل برای نیازمندان جمع‌آوری شد، افزود: اطمینان داریم مرحله سوم این پویش، آثار پر برکتی برای کمک به نیازمندان خواهد داشت و رکورد جدیدی از مشارکت مردمی برای کمک به محرومان رقم خواهد زد.

وی از راه‌اندازی مجدد مراکز اطعام مهدوی و افطاری ساده در ماه مبارک رمضان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبر داد و گفت: سال گذشته در ماه رمضان ۱۲ میلیون بسته غذای گرم و در مجموع با اجرای طرح‌های اطعام مهدوی و اطعام حسینی بیش از ۲۷ میلیون وعده غذای گرم به خانواده‌های نیازمند ارائه شد.

بختیاری با اشاره به تشکیل ستاد سومین مرحله پویش ایران همدل تاکید کرد: این پویش با محوریت پایگاه اطلاع‌رسانی موسسه پژوهشی، فرهنگی انقلاب اسلامی khamenei.ir و با همکاری کمیته امداد و دیگر نهادها اجرا خواهد شد.

رئیس کمیته امداد ضمن دعوت از مردم، خیران و همه نهادها و دستگاه‌های مسئول برای پیوستن به مرحله سوم پویش ایران همدل، تاکید کرد: مردم نیکوکار ایران اسلامی می‌توانند برای ارائه کمک‌های خود به اقشار نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا از طریق شمارگیری کد دستوری #۱۴* یا شماره کارت ۶۲۷۷۶۰۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷ اقدام کنند.

بختیاری اظهار کرد: همچنین پایگاه‌ها و مراکز کمیته امداد در سراسر کشور و مراکز نیکوکاری آماده دریافت کمک‌های مردمی در سومین مرحله پویش ایران همدل هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار