مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر:

در دوران کرونا اقدامات آموزشی دلسوزانه معلمان بی‌سابقه است

اسلامشهر (پانا)- مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر با همراهی معاونین آموزش ابتدایی و آموزش متوسطه از روند فعالیت تعدادی از واحدهای آموزشی در شرایط کرونایی بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۱۷۶۰۱۵
لینک کوتاه کپی شد
در دوران کرونا اقدامات آموزشی دلسوزانه معلمان  بی‌سابقه است

حسینعلی بنار مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر در سخنانی تصریح کرد: هر چند که آموزش غیر‌حضوری شده است و مانند گذشته حضور پر‌ شور و نشاط دانش‌آموزان را در فضای آموزشگاه شاهد نیستیم، اما همانگونه که برای آموزش دروس دغدغه داریم باید برای فعالیت‌های پرورشی نیز دغدغه داشته باشیم و از تربیت معنوی دانش‌آموزان غافل نباشیم.

او با اشاره به نقش موثر مدیران مدارس گفت: در شرایط کنونی، مدیریت امور در مدارس مشکلات خاصی دارد و مدیران مدارس با نقش‌آفرینی می‌توانند، اثر‌بخش باشند و ادامه داد: اقدامات آموزشی معلمان در تاریخ آموزش و پرورش ایران بی‌سابقه بود و همکاران فرهنگی در شهرستان اسلامشهر خوش درخشیدند.

بنار با بیان این که در مواجهه با موضوع کرونا با یک عدم قطعیت روبرو هستیم و مشخص نیست که این شرایط چه زمانی به اتمام می‌رسد، اظهار کرد: همه باید در این خصوص احساس مسئولیت کرده و در پیشبرد امور کمک کنند.

مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر افزود: خانواده‌ها می‌دانند که معلمین در این شرایط بحرانی چه خدماتی ارائه دادند و قدردان زحمات معلمان هستند.

در جریان این بازدید‌ها مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر و در جمع کادر اجرایی مدارس با تأکید بر اهمیت آموزش مجازی در شرایط فعلی به بررسی وضعیت اطلس یادگیری مدارس در شرایط کرونا، اسناد مالی و حسابداری، فضای فیزیکی آموزشگاه، امکانات کمک آموزشی مدارس، تأسیسات، آزمایشگاه و کارگاه، وضعیت بهداشت عمومی و میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی پرداخت.

خبرنگار دانش‌آموز: محدثه صمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار