مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری خبر داد:

طرح توسعه شایستگی برای 7 گروه از مسئولان مدارس در نظر گرفته شده است

سنندج(پانا)-مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش در خصوص ارزیابی شایستگی و سنجش صلاحیت معلمان اعلام کرد طرح توسعه شایستگی برای 7 گروه «آموزگاران، دبیران، هنرآموزان، مربیان امور تربیتی، بهداشت،‌ مشاور مدرسه، مدیر و معاون» در نظر گرفته شده است.

کد مطلب: ۱۱۷۵۸۴۰
لینک کوتاه کپی شد
طرح توسعه شایستگی برای 7 گروه از مسئولان مدارس در نظر گرفته شده است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، برنامه توسعه شایستگی و ارزیابی از تاریخ اول فروردین تا 15 اردیبهشت1400 در کل کشور در حال اجراست و ضمن طراحی پرونده الکترونیکی در سامانه ضمن خدمت فرهنگیان، مراتب توسط پرسنل آمادهْ بهره‌برداری است.

شایان ذکر است، طرح توسعه شایستگی برای 7 گروه «آموزگاران، دبیران، هنرآموزان، مربیان امور تربیتی، بهداشت،‌ مشاور مدرسه، مدیر و معاون» تتظیم شده و شامل 3 فرم: ارزیابی از تدریس، مدیریت اداره کلاس و پوشه کار است و تکمیل فرم ها در ارزشیابی سالانه هرفرد تأثیر خواهد داشت. همکاران محترم می توانند با کلیک بر روی دکمه ثبت درخواست در سامانه LTMS.MEDU.IR ثبت نام خود را کامل کرده تا فرم های ارزیابی برای ارزیاب فعال شود.

نکات دیگری که مورد تأکید است بدین ترتیب عنوان می شود.
1-گروه های شرکت کننده فقط مشاغل معلمان (آموزگاران، دبیران، هنرآموزان، مربیان امور تربیتی، بهداشت،‌ مشاور مدرسه، مدیر و معاون)بوده و شامل همکاران اداری و نیروهای خدماتی نمی شود.

2- آیکون«توسعه شایستگی ها و سنجش صلاحیت معلمان» بر روی سامانه ایجاد شده است و همکاران با کلیک کردن بر روی آن می توانند درخواست خود را جهت شرکت در فرآیند سنجش صلاحیت های معلمی ثبت کنند.
3- ثبت درخواست همکاران جهت شرکت در برنامه توسعه شایستگی های معلمان الزامی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار