سخنگوی ستاد کرونا سیستان و بلوچستان:

محدودیت کرونایی در ادارات و صنوف زاهدان اعمال می‌شود

تردد دورن شهری از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد ممنوع است

زاهدان (پانا)- سخنگوی ستاد مدیریت کرونا و مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان‌ و بلوچستان گفت با توجه به اعلام وضعیت قرمز کرونایی در زاهدان دستورالعمل محدودیت از امروز /چهارشنبه/ به ادارات و صنوف ارجاع شده تا طبق رنگبندی موارد را رعایت کنند.

کد مطلب: ۱۱۷۵۸۳۶
لینک کوتاه کپی شد
محدودیت کرونایی در ادارات و صنوف زاهدان اعمال می‌شود

به گزارش روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، علیرضا شهرکی با اشاره به اینکه تغییر رنگبندی مشخص و پروتکل‌های آن شفاف بوده و به تمامی دستگاه‌ها ابلاغ شده است اظهار کرد: در حوزه صنوف تعطیلی و در ادارات محدودیت حضور کارکنان را خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه در شرایط وضعیت قرمز کرونایی مردم باید هر برنامه خاصی را کنسل کنند افزود: با توجه به گسترش شیوع ویروس کرونا و وضعیت قرمز در برخی شهرهای سیستان و بلوچستان به منظور پیشگیری از افزایش تعداد مبتلایان اعمال برخی محدودیت‌ها از امروز از سرگرفته شد.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا با بیان اینکه فرمانداران نیز در هر حوزه شهرستانی طبق اعلام ستاد مدیریت بحران کرونا شهرستان مربوطه و رنگبندی‌ها اقدام به اعمال محدودیت‌ها خواهند کرد گفت: در بخش محدودیت‌های تردد درون شهری از ساعت ۲۲ تا سه بامداد همچنان وجود داشته و برای تردد بین‌شهری نیز محدودیت و الزامات در نظرگرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه نخستین محدودیت مربوط به اداره‌ها و دستگاه‌های اجرایی است بیان کرد: در شهرهای قرمز تا یک سوم کارکنان برای خدمات ضروری می‌توانند حضور داشته و بقیه به صورت دورکاری فعالیت کنند.

شهرکی با تاکید بر اینکه محدودیت دوم مربوط به مشاغل بوده و اصناف نیز درجه‌بندی می‌شوند گفت: در این بین صنوف درجه اول سوپر مارکت‌ها و خبازی‌ها الزام به باز شدن دارند و مشاغل گروه‌های 2،3 و 4 در شهرهای قرمز و سه و چهار در شهرهای نارنجی باید تعطیل شوند.

وی با بیان اینکه سفر و برگزاری نشست‌های اداری با رعایت پروتکل‌ها و محدودیت انجام خواهد شد تاکید کرد: تعداد شرکت‌کنندگان این نشست‌ها در وضعیت زرد حداکثر۳۰ نفر، وضعیت نارنجی حداکثر ۲۰ نفر و قرمز حداکثر ۱۵ نفر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار