در پیام معاون بهداشت البرز به مناسبت روز جهانی بهداشت عنوان شد

همکاری مردم با کادر بهداشت و رعایت پروتکل های بهداشتی بسیار در کنترل بیماری کرونا موثر است

کرج (پانا)- معاون بهداشت البرز به مناسبت روز جهانی بهداشت و نامگذاری سال 2021 با عنوان روز جهانی مدافعان سلامت پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۱۷۵۷۶۹
لینک کوتاه کپی شد
همکاری مردم با کادر بهداشت و رعایت پروتکل های بهداشتی بسیار در کنترل بیماری کرونا موثر است

متن پیام به شرح زیر است:

فرا رسیدن ۱۸ فروردین مصادف با روز جهانی بهداشت، فرصت مغتنمی است تا از تلاش خالصانه زحمت کشان حوزه بهداشت تشکر و قدردانی کنیم.

سازمان جهانی بهداشت، امسال را«سال جهانی مدافعان سلامت»، نامگذاری کرده است که این نشان از جایگاه والای کادر بهداشت و درمان در جامعه به خصوص در این روزهای سخت و نفس گیر همه گیری کرونا دارد.

دست مریزاد می گویم به همکارانم که با از خودگذشتگی و تلاش جهادی در این مدت در عرصه مقابله و پیشگیری از این بیماری منحوس با تشدید نظارت‌های بهداشتی، واکسیناسیون گروه های هدف و غربالگری عمومی و رهگیری افراد در تماس بیماران و همچنین ارائه خدمات تشخیصی و درمانی به بیماران سرپایی و حتی با حضور در منزل برای افرادی که توانایی مراجعه به مراکز درمانی ندارند و... بار زیادی را از روی دوش همکاران درمان برداشتند و به کنترل بیماری در مقاطع مختلف زمانی کمک زیادی کردند.

در مقابله با ویروس کرونا بارها در کل کشور شاهد این بودیم که همکاری مردم با کادر بهداشت و رعایت پروتکل های بهداشتی چقدر در کاهش و کنترل بیماری کرونا موثر است.
از تمامی مردم به خصوص از مردم شریف استان البرز نیز درخواست دارم، که به احترام کادر سلامت و همچنین پاسداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت استان بیش از پیش این بیماری را جدی بگیرند و در رعایت پروتکل های بهداشتی بکوشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار