شهردار تبریز:

۱۰۰ دستگاه اتوبوس و مینی بوس به ناوگان حمل و نقل شهری اضافه می‌شود

تبریز(پانا) - شهردار تبریز اعلام کرد ۱۰۰ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس شامل اتوبوس‌ های جدید و نوسازی شده و مینی‌بوس صفر طی هفته‌های آتی به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر اضافه می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۷۵۷۶۰
لینک کوتاه کپی شد
۱۰۰ دستگاه اتوبوس و مینی بوس به ناوگان حمل و نقل شهری اضافه می‌شود

به گزارش شهرداری تبریز، ایرج شهین‌باهر اظهار کرد: تولید اتوبوس در کشور با مشکل مواجه بوده و پیگیر این هستیم که از تولیدات داخلی که با موتورهای یورو ۳ تولید می شود، خریداری کنیم.

وی افزود: با وجود تلاش زیاد برای واردات اتوبوس، تاکنون این کار امکان پذیر نبوده و در همین راستا اقدام به نوسازی و بهسازی ناوگان اتوبوسرانی کرده ایم.

شهردار تبریز با اشاره به ورود چندین دستگاه اتوبوس جدید نیز گفت: تعدادی از اتوبوس های خریداری شده هم اکنون در پارکینگ شرکت واحد اوتوبوس‌رانی تبریز و حومه است که در آینده نزدیک همراه با اتوبوس های نوسازی شده به ناوگان حمل و نقل عمومی اضافه می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تبریز؛ وی با اشاره به اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان از ۶۰۰ میلیارد تومان فروش اوراق مشارکت پیش بینی شده در بودجه سال ۱۴۰۰ اضافه کرد: تلاش داریم با فروش این اوراق، ۲۰ دستگاه اتوبوس جدید دیگر خریداری و به ناوگان حمل و نقل عمومی تبریز اضافه کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار