استاندار البرز خطاب به اعضای مجمع جوانان البرز:

جوانان بر روند تحقق برنامه های توسعه ای استان ناظر و همراه باشند

کرج (پانا)- استاندار البرز تاکید کرد در اداره کل امور اجتماعی استانداری نیز میزی برای حضور نمایندگان مجمع جوانان پیش بینی شده که از این طریق امور خود را دنبال کنند.

کد مطلب: ۱۱۷۵۷۵۷
لینک کوتاه کپی شد
جوانان  بر روند تحقق برنامه های توسعه ای استان ناظر و همراه باشند

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، شهبازی استاندار البرز، در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان که با حضور مجمع جوانان استان در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، در ابتدای جلسه از جوانان خواست که اعتماد به نفس بیشتری داشته باشند و ردیف های اول جلسه بنشینند و نظرات خود را بیان کنند و افزود: در البرز با تشکیل جلسات مجمع جوانان از دغدغه های این قشر ارزشمند در استان با خبر هستیم.
وی ادامه داد: بر این اساس برای حضور جوانان در عرصه های مختلف تصمیم گیری و تصمیم سازی استان، بستر لازم را فراهم کردیم.
شهبازی گفت: فضای بسیار مساعدی در البرز برای شکوفایی و نمایش توانمندی های جوانان مهیا شده از این رو باید آنها وارد میدان شوند و با قدرت و شور جوانی نسبت به ارائه داشته های خود اقدام کنند.
استاندار البرز اضافه کرد: نگاه ویژه به این قشر شد و در عرصه های مختلف از آنها درخواست شد که فعالیت داشته باشند.
شهبازی با اشاره به نقش جوانان در دوران دفاع مقدس و پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: اکنون نیز چنین نگاهی به جوانان وجود دارد ولی خودشان نیز باید تلاش بیشتری کنند و از فرصت ها بهره برداری کافی را داشته باشند.
وی بیان کرد: فرمانداران و دستگاه های اجرایی نیز باید از ظرفیت کارگروه های مختلف جوانان در موضوعات و بخش های گوناگون بهره برداری کنند.
شهبازی خاط نشان کرد: از جوانان استان انتظار می رود که روند امور استان در حوزه های مختلف را مورد رصد و بررسی قرار دهند و به جد مطالبه گر باشند.
وی افزود: در اداره کل امور اجتماعی استانداری البرز نیز میزی برای حضور نمایندگان مجمع جوانان پیش بینی شده که از این طریق امور خود را دنبال کنند.
استاندار البرز در ادامه عنوان کرد: حامی تمامی جوانان خوش فکر و توانمند استان هستم و در این مسیر تابع هیچ گونه قرابت و نسبتی نیستم و تمامی این عزیزان را یکسان می بینم.
در پایان این نشست نیز از 11 جوان برتر استان تقدیر شد و جوانان نیز با اهدا لوحی از حمایت های استاندار البرز قدردانی کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار