برگزاری جلسه کمیته ارتقا و پیشرفت تحصیلی شهرستان کارون

کارون (پانا) _ رئیس اداره آموزش و پرورش کارون ازبرگزاری جلسه کمیته ارتقا و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان شهرستان کارون با حضور مدیران متوسطه دوم نظری خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۷۵۶۷۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه کمیته ارتقا و پیشرفت تحصیلی شهرستان کارون

کاظم باقلائی رئیس اداره آموزش و پرورش کارون در گفت و گو با پانا با اعلام این خبر گفت: جلسه کمیته ارتقا و پیشرفت تحصیلی شهرستان کارون با محوریت امتحانات نهایی پایه دوازدهم و لزوم برنامه ریزی در این زمینه با حضور مدیران مدارس متوسطه نظری با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

باقلائی موفقیت های منطقه را درسطح استان طی سالهای اخیر چشمگیر وقابل توجه برشمرد و گفت: این موفقیت ها حاصل تلاش پرسنل اداری ، مدیران و دبیران متعهد منطقه است که علیرغم مشکلات موجود و محرومیت منطقه در شرایط سخت به آموزش و تربیت اسلامی نسل نوجوان و جوان مشغولند.

اوبا تاکید بر اینکه بیشترین انتظار از مدیران دبیرستانهای شاخه ی نظری وجود دارد ، افزود : امیدواریم با برنامه ریزی و ساماندهی فعالیتهای کیفی در فضای مجازی و ایجاد ارتباط تنگاتنگ با اولیا و دانش آموزان به منظور ترقیب و تشویق دانش آموزان به تلاش بیشتر شاهد ارتقا و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان کارونی باشیم.

او در پایان ضمن تشکر از تلاش های مجموعه آموزش متوسطه به ویژه مدیران مدارس به دلیل ارتقای درصد قبولی و میانگین نمرات کتبی در سال تحصیلی 98-99 تصریح کرد: امیدوارم این مسیر و این موفقیت ها در سال تحصیلی 1400-1399 تداوم داشته باشد.

در ادامه این نشست محمد جدی نژاد معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش کارون گزارشی از اقدامات این معاونت در خصوص امتحانات نهایی ارائه داد و بر استفاده از فرصت باقی مانده برای حصول نتیجه مطلوب تاکید کرد.

او با بیان این مطلب که برنامه ریزی مطلوب و موثر می تواند زمینه یادگیری را در دانش آموزان ارتقا بخشد تصریح کرد: سه اولویت اصلی کمیته ارتقا و پیشرفت تحصیلی منطقه ، بهبود کیفیت آموزشی ، ایجاد انگیزه در دانش آموزان و برنامه ریزی در توسعه کمی و کیفی آموزش است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار