افتتاح همزمان 27 پروژه آموزشی، پرورشی و ورزشی در استان یزد

تهران (پانا) - 27 پروژه آموزشی، پرورشی و ورزشی به صورت همزمان در استان یزد با حضور وزیر آموزش و پرورش افتتاح و به بهره برداری رسید.

کد مطلب: ۱۱۷۵۶۵۱
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح همزمان 27 پروژه آموزشی، پرورشی و ورزشی در استان یزد

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، محسن حاجی میرزایی عصر امروز در این مراسم افزود: در این زمینه پیام امام راحل(ره)که فرمود، "همه خانه ها را مدرسه کنید"، محقق شد و تمامی مادران به دستیاران معلم تبدیل شدند و جامعه باهوش ایرانی اجازه نداد که آموزش فرزندان این کشور تعطیل شود.

وی خاطرنشان کرد: معلمان دلسوز و مادران و پدران دانا اجازه ندادند که تحصیل در این کشور دچار اختلال شود گرچه هیچ چیز نمی تواند جای آموزش حضوری را بگیرد، اما تلاش و همتی که از سوی معلمان در کشور شکل گرفت، شایسته تجلیل است.

وزیر آموزش و پرورش، به افتتاح فضاهای آموزشی اشاره کرد و گفت: در میان همه طرح هایی که افتتاح می شود، افتتاح مدرسه لذت متفاوتی دارد زیرا محصول آن متفاوت است و پرورش انسان به عنوان اشرف مخلوقات اقدامی ارزشمند است که هیچ تولید و پرورشی با آن برابری نمی کند.

حاجی میرزایی با قدردانی از تلاش خیران مدرسه ساز استان یزد، افزود: این امر نشان می دهد که انگیزه های بالایی برای پیشرفت در استان وجود دارد و مدرسه سازی توفیق الهی است که خداوند به انسان می دهد تا گره از کار خلق خدا باز کند.

گفتنی است؛ طرح های یادشده با زیربنای ۳۴هزار مترمربع و با اعتبار ۱۳۶میلیارد تومان، شامل ۱۵طرح آموزشی، ۹طرح ورزشی، سه طرح آموزشی و ورزشی دانش آموزان استثنایی است. مهمترین این پروژه ها شامل مدرسه زارع شاهی با ۱۲کلاس درس، دبیرستان پروفسور حسابی با ۱۸کلاس درس و مجموعه ورزشی شهید آیت الله محمد صدوقی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار