برگزاری کارگاه تاب آوری و مدیریت خشم در شهرستان بن

بن(پانا)- پویش ملی تاب آوری اجتماعی با موضوع تاب آوری و مدیریت خشم و پیشگیری از رفتار های خود آسیب رسان درشهرستان بن برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۷۵۶۴۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کارگاه تاب آوری و مدیریت خشم در شهرستان بن

جمعیت همیاران سلامت روان شهرستان بن(به پویان آرامش بن) از سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را در این شهرستان شروع کرده و یک NGO مردم نهاد زیر نظر بهزیستی است، هدف این جمعیت پیشگیری و پیش بینی‌آسیب‌های اجتماعی است و افراد فعال این جمعیت روانشناسان و مددکاران اجتماعی این شهرستان هستند.
در روز چهارشنبه 18 فروردین اولین جلسه پویش ملی تاب‌آوری اجتماعی برگزار شد که این پویش مورد استقبال جوانان شهرستان قرار گرفت.
در این پویش مجتبی پورکاوه، مدرس کارگاه با حضور خود و با طرح موضوعاتی همچون تاب آوری در مقابل خشم، مشکلات و ارتقاء تاب آوری، بدست آوردن مهارت و مقاومت در برابر استرس، چگونگی مهارت‌یابی در مقابل مشکلات اطلاع رسانی کرد.
وی گفت: تاب آوری پدیده ای ذاتی نیست، بلکه از طریق تمرین، آموزش و یادگیری بدست می آید.
وی در ادامه افزود: ویژگی های اصلی افراد تاب آور، احساس ارزشمندی، مهارت در حل مسئله، کفایت اجتماعی،خوشبینی، همدلی و...است.
وی همچنین تاکید کرد: تاب‌آوری می‌تواند باعث روابط نزدیک با خانواده و دوستان، نظر مثبت از خود و اعتماد به توانایی ها و نقاط قوت خود، توانایی مدیریت هیجانات قوی و تکانشی، احساس کنترل، مقابله با استرس و کمک به دیگران شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار