فرماندار اسلامشهر:

وضعیت کرونایی شهرستان اسلامشهراز زرد به نارنجی تغییر کرد

اسلامشهر (پانا) - با توجه به کاهش رعایت الزامات بهداشتی و کمسافرت ‌های نوروزی وضعیت کرونایی شهرستان اسلامشهر از زرد به نارنجی تغییر کرد و اعمال محدودیت‌های سختگیرانه از جمله تعطیلی برخی صنوف آغاز خواهدشد.

کد مطلب: ۱۱۷۵۴۲۰
لینک کوتاه کپی شد
وضعیت کرونایی شهرستان اسلامشهراز زرد به نارنجی تغییر کرد

مسعود مرسلپور فرماندار اسلامشهر، در جلسه ستاد مقابله با ویروس کرونا در سخنانی اظهار کرد: شیب صعودی موارد ابتلا، بستری و فوتی‌های شهرستان در روزهای اخیر به اوج خود رسیده و هشدار دهنده است.

او افزود: با توجه به کاهش رعایت الزامات بهداشتی و اجرای مسافرت‌های نوروزی وضعیت کرونایی شهرستان اسلامشهر از زرد به نارنجی تغییر کرد و اعمال محدودیت‌های سختگیرانه از جمله تعطیلی برخی صنوف آغاز خواهد شد.

مرسلپور بیان کرد: تنها با رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی از سوی مردم روند صعودی ابتلا و بستری کرونایی متوقف می‌شود و اگر مراعات نکنیم اسلامشهر نیز وارد وضعیت قرمز خواهد شد.

در ادامه جلسه، نماینده بیمارستان امام رضا (ع) اسلامشهر نیز با ارائه آماری از میزان بستری‌ها و فوتی‌های بیماری کرونا در این واحد درمانی خاطرنشان کرد: در سال 1399 یکهزار و پانصد و سه بیمار در بیمارستان بستری شدند که از این تعداد 46درصد خانم و 53درصد آقا بودند که 74 درصد این افراد بهبودی پیدا کردند و میانگین سنی فوت افراد 62 تا 70 سال بود.

او تصریح کرد: در سال 1400 تاکنون 46 بیمار بستری داشته ایم که 14 نفر مادران باردار هستند و8 نفر از اتباع خارجی را در حال درمان داریم.

سپس پیام نظر رئیس اداره ورزش و جوانان اسلامشهر نیز در سخنانی گفت: با توجه به تعطیلی مراکز ورزشی و کمبود منابع مالی سال گذشته وضعیت سختی داشتیم و با توجه به شرایط جدید کرونا هم در بعضی رشته‌ها نفرات ورودی به سالن‌ها را کم کردیم و حضور افراد هم در رشته‌های پربرخورد هم همچنان منتفی است.

در این جلسه سایر اعضاء نیز پس از بیان دیدگاه‌ها در جهت اجرای برنامه‌های شرایط جدید کرونایی نیز اعلام آمادگی کردند.

خبرنگار: حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار