رییس سازمان دانش آموزی شهر تهران در جلسه مناظره دانش آموزان منطقه ۳ گفت:

سازمان دانش آموزی به دنبال مشارکت دانش آموزان در عرصه های مختلف است و مناظره هم یکی از این راه هاست

تهران (پانا) - رییس سازمان دانش آموزی شهر تهران با حضور در منطقه 3، ضمن اشاره به اهمیت فعالیت هایی از قبیل مناظره در سازمان، بر هدف سازمان که جلب مشارکت دانش آموزان در عرصه های مختلف اجتماعی است، تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۷۵۳۸۲
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش آموزی به دنبال مشارکت دانش آموزان در عرصه های مختلف است و مناظره هم یکی از این راه هاست

عباس باستانی؛ رییس سازمان دانش آموزی شهر تهران با حضور در کانون فرهنگی تربیتی پردیس منطقه 3، همراه با رمضان دیوسالار؛ مدیر سازمان دانش آموزی منطقه 3، از نزدیک شاهد برگزاری مناظره ی دانش آموزی بودند.

باستانی بعد از مناظره در نشستی کوتاه و صمیمی با دانش آموزان گفت: سازمان دانش آموزی یکی از چهار تشکل رسمی دانش آموزی است با هدف تربیت دانش آموز تمام ساحتی مطابق با سند تحول بنیادین و خروجی آن پیشتازان است. سازمان دانش آموزی به دنبال جلب مشارکت دانش آموزان در عرصه های مختلف مانند: تربیت خبرنگار پانا، مجلس دانش آموزی و دانش آموزان تشکیلاتی است.

وی خاطر نشان کرد: برگزاری مناظره ها نیز یکی از راه های جلب مشارکت دانش آموزان است و امسال برای اولین بار مناظره دانش آموزی برگزار شد و بسیار با استقبال خوبی مواجه شده است. در سال آینده مناظره ها از مدارس شروع شود و پس از آن منتخبین مدارس به شهر تهران معرفی شوند و فرایند ادامه یابد تا مرحله کشوری.

باستانی در ادامه گفت: بحث مسئولیت پذیری در فعالیت های اجتماعی یکی از اهداف سازمان است، که ما از دانش آموزان فعالی چون شما که در بحث مناظره شرکت کردید، انتظار داریم که در معرفی سازمان به دانش آموزان دیگر موثر باشید.

وی افزود: در باز مهندسی تشکیلات سازمان دانش آموزی تصمیماتی اتخاذ شده که از ابتدای سال تحصیلی جدید عملیاتی خواهد شد. دوره های توجیهی نیز برای مدرسین و مربیان پیشتاز پیش بینی شده است.

سپس دیوسالار؛ مدیر سازمان دانش آموزی منطقه 3 در ارتباط با مسائل مربوط به سازمان در منطقه 3 مباحثی را مطرح کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار