برگزاری نشست هم اندیشی مدیران مراکز مثبت زندگی در ملارد

ملارد(پانا)- در تمامی ارگانها احترام به مراجعه کننده جز اولویتهاست ولی در بهزیستی این موضوع از اهمیت بیشتری برخوردار است.

کد مطلب: ۱۱۷۵۲۱۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نشست هم اندیشی مدیران مراکز مثبت زندگی در ملارد

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، نشستی با حضور رییس بهزیستی ملارد، داود خادم، مسئولین و مدیران مراکز مثبت زندگی با هدف ارائه توضیحات در خصوص نحوه خدمت رسانی به مراجعین مطرح شد.

خادم ضمن تاکید بر اهمیت تکریم ارباب رجوع در این مراکز گفت: در تمامی ارگانها احترام به مراجعه کننده جز اولویتهاست، ولی در سازمانی چون سازمان بهزیستی و بالطبع مراکز تحت نظارت این مسئله از اهمیت بسیار بالاتری برخوردار است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد در ادامه افزود: افراد مراجعه‌کننده به مراکز خدمات رسانی چون بهزیستی بدلیل شرایط نامساعد جسمی و معیشتی موقعیت بسیار حساس‌تری را نسبت به سایر افراد دارا هستند که کنترل اینگونه شرایط آرامش و سعه صدر مدیران و کارکنان در مراکز مثبت را می‌طلبد.

او در ادامه ضمن تشریح خدماتی که باید توسط مراکز مثبت ارائه شود، به بحث و تبادل نظر با مدیران پرداخت و در پایان این نشست کارشناسان اداره راهنمایی های لازم را ارائه و مراکز مشکلات خود را مطرح و مقرر شد چالش‌های موجود بصورت مکتوب توسط کارشناسان شهرستانی از مسئولین استانی پیگیری شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار