اعلام نحوه بازگشت دانشجویان خوابگاهی دانشگاه تهران

تهران (پانا) - دانشگاه تهران شرایط و زمان اسکان دانشجویان خوابگاهی این دانشگاه در شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی را تشریح کرد.

کد مطلب: ۱۱۷۵۱۷۱
لینک کوتاه کپی شد
اعلام نحوه بازگشت دانشجویان خوابگاهی دانشگاه تهران

دانشگاه تهران بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا شرایط بازگشت دانشجویان خوابگاهی در شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی را اعلام کرد. بر این اساس دانشجویانی که در شهرهای قرمز ساکن هستند از تاریخ ۲۱ فروردین ماه ۱۴۰۰ امکان ورود به خوابگاه را خواهند داشت.

دانشجویانی که علائم کرونا یا سرماخوردگی دارند یا در دوره قرنطینه بعد از بیماری (تا دو هفته پس از شروع بیماری) قرار دارند تا قبل از اطمینان از سلامت خود باید از مراجعه به خوابگاه خودداری کنند.

با هدف حفظ سلامت دانشجویان و ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی؛ ارزیابی سلامت و غربالگری دانشجویان در بازگشت و قبل از ورود به خوابگاه تدارک دیده شده است و با توجه به محدودیت انجام معاینه پزشکی، سایر دانشجویان ساکن می‌توانند طبق برنامه زمانبندی و اولویت‌های ذیل بر اساس حروف الفبای نام خانوادگی خود، نسبت به حضور در خوابگاه اقدام کنند.

دانشجویانی که تاکنون موفق به حضور در خوابگاه نشده اند؛ لازم است براساس فرایند طراحی شده در یک سال گذشته به سامانه گلستان بخش پیشخوان خدمت مراجعه و فرایند مذکور را تکمیل نمایند. بنابراین از مراجعه حضوری به خوابگاه باید خودداری شود.

همچنین در خصوص برگزاری دروس عملی دانشجویان؛ اداره کل امورخوابگاه های دانشگاه تهران منتظر برنامه ریزی آموزش دانشگاه است تا زمینه لازم را متناسب با نیاز دانشجویان فراهم کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار