رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور:

فعالیت نیروهای جهادی مدرسه‌ساز هدفمند و هماهنگ می‌شود  

تهران (پانا) - رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در آیین راه‌اندازی «قرارگاه جهادگران مدرسه‌ساز» گفت با تشکیل این قرارگاه اقدامات و کارهای پراکنده نیروهای جهادی در این حوزه هدفمند، هماهنگ و نهادینه می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۷۵۱۳۵
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت نیروهای جهادی مدرسه‌ساز هدفمند و هماهنگ می‌شود   

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، سعید زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی در مراسم تشکیل قرارگاه جهادگران مدرسه ساز که با حضور مهراله رخشانی‌مهر رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و به صورت ارتباط ویدئو کنفرانس با بسیج سازندگی استان‌ها برگزار شد، گفت: درحال حاضر چهار رسته گروه جهادی داریم که در حوزه‌های تخصصی فعالیت می‌کنند و در موضوع مدرسه سازی نیز با به‌کارگیری نیروهای داوطلب و اهل فن توجه و اجرای اصول مباحث مقررات ملی ساختمان نیز مورد توجه است.

وی با بیان اینکه نود قرارگاه استانی و شش قرارگاه ملی در سازمان بسیج سازندگی به منظور محرومیت‌زدایی در اقصی نقاط کشور فعالیت می کنند، خاطرنشان کرد: با تشکیل قرارگاه جهادگران مدرسه‌ساز کارهای پراکنده در این حوزه هدفمند، هماهنگ ونهادینه می‌شود.

زهرایی تصریح کرد: سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور به عنوان متولی مدرسه سازی در کشور با تجربه ای که در ارتباط با این گروه ها داشته است می تواند نظارت و ارزیابی لازم را به عمل آورد. که این امر مستلزم ارتباط مستمر بین سازمان نوسازی مدارس و گروه‌های جهادی است که سازمان بسیج سازندگی می تواند تسهیل‌گر و هماهنگ کننده این ارتباطات و فعالیت‌ها باشد.

وی به تشکیل و فعالیت این قرارگاه در استانهای سراسر کشور اشاره و بیان کرد: با برنامه‌ریزی و مدیریت سازمان نوسازی مدارس کشور از ظرفیت مجامع خیرین مدرسه‌ساز نیز بهره‌مند شویم تا به این طریق گفتمان مشارکت های مردمی و فرهنگ مدرسه سازی را در جامعه گسترش دهیم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی خاطر نشان کرد: بسیج سازندگی به این موضوع به عنوان یک تکلیف و اعتقاد نگاه می کند و امیدواریم با این رویکرد همکاری وتعامل سازنده بتوانیم بسیاری از موضوعات فرهنگی و اجتماعی را که به مساله و چالش بدل شده اند حل و ریشه کن کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار