عقد تفاهمنامه سه جانبه آموزش و پرورش، دانشگاه فرهنگیان و بسیج دانشجویی استان آذربایجان شرقی

تبریز(پانا) - تفاهم‌نامه همکاری سه جانبه توسعه اقدامات جهادی آموزشی - تربیتی استان آذربایجان شرقی صبح امروز 15 فروردین 1400 در اداره کل آموزش و پرورش استان امضاء شد.

کد مطلب: ۱۱۷۵۱۱۵
لینک کوتاه کپی شد
عقد تفاهمنامه سه جانبه آموزش و پرورش، دانشگاه فرهنگیان و بسیج دانشجویی استان آذربایجان شرقی

به منظور ایجاد و گسترش زمینه های همکاری دانشگاه فرهنگیان استان با بسیج دانشجویی و اداره کل آموزش و پرورش و همچنین در راستای سیاست استفاده بهینه از امکانات، استعدادها و توانایی اقشار و نهادهای انقلابی، این تفاهمنامه مابین جعفر پاشایی مدیرکل آموزش و پرورش استان، اسدالله خدیوی مدیریت امر پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان و نوید ناصر مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان به منظور تحقق اهداف ذیل تنظیم و مبادله شد.

جعفر پاشایی در محل انعقاد قرارداد ضمن ابراز خرسندی از مساعدت دانشگاه فرهنگیان در برنامه های آموزش و پرورش، یادآور شد: در دوران کرونا حوزه آموزش آسیب جدی خورد و تجربه تعطیلی طولانی مدت مدارس را نداشتیم و جایگزینی در کوتاه مدت با نام شبکه شاد طراحی شد و با ابتکارات استان ما 4 مسیر آموزشی در نظر گرفته شد تا پوشش کامل تحصیلی صورت بگیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی تاکید کرد: آن چیزی که الان مهم است و به طرح ما مربوط است برنامه ریزی روی اردیبهشت طلایی است که بتوانیم کاستی ها را جبران کنیم تا در آینده از افت تحصیلی جلوگیری شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار