بهره گیری از تفاهم نامه کشوری و استانی برای احداث مسکن مددجویان

بجنورد (پانا) -مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت با توجه به فرصت ایجاد شده، از ظرفیت تفاهم نامه های استانی و کشوری برای احداث مسکن مددجویان استفاده می شود.

کد مطلب: ۱۱۷۵۰۹۷
لینک کوتاه کپی شد
بهره گیری از تفاهم نامه کشوری و استانی برای احداث مسکن مددجویان

مجید الهی راد در نشست با کارکنان حوزه مسکن، ساخت مسکن را از اولویت‌های مهم این نهاد برشمرد و افزود: ساخت مناسب از ارکان توانمندسازی مددجویان است.
وی خاطرنشان کرد: مددجویان فاقد مسکن باید شناسایی شوند تا با برنامه‌ریزی، برای همه افراد نیازمند واحدهای مسکونی احداث کنیم.
مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی در ادامه کار مسکن را سخت‌افزاری دانست و نسبت به کسب اخلاق حرفه‌ای تأکید کرد و افزود: باید حقوق مددجو به‌طور کامل حفظ شود و هرگونه کوتاهی نسبت به مددجو مسئولیت آن متوجه امدادگران است.
وی همچنین نظارت جدی بر امورات تخصصی مسکن را وظیفه جدی کارکنان حوزه مسکن برشمرد و ادامه داد: در گزینش پیمانکاران و تعهد اخلاقی و صداقت ایشان مورد توجه است.
الهی راد همچنین به پروژه لوله‌کشی گاز مددجویان که از سال قبل آغازشده اشاره کرد و ادامه داد: تاکنون بیش از چهار میلیارد تومان برای لوله‌کشی گاز منازل مددجویان طی سال قبل هزینه شده است.
وی به هم‌افزایی حوزه‌های مختلف در جهت انجام پروژه‌های عمرانی خاصه در احداث حمام و سرویس بهداشتی مددجویان اشاره کرد و گفت: از ظرفیت‌های خیران استانی در این حوزه بهره‌گیری شود.
وی به مطابقت ساخت الگوی مسکن مددجویان با الگوی ایرانی اسلامی تأکید کرد و گفت: مدیریت اسکان خانواده‌ها مطابق با الگوی ایرانی اسلامی باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار