بازداشت سارقان سرقت یک میلیاردی منزل

تهران (پانا) - رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی از دستگیری و انهدام باند ۳ نفره سارقان منزل و کشف سرقت یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۷۵۰۸۳
لینک کوتاه کپی شد
بازداشت سارقان سرقت یک میلیاردی منزل

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کارآگاه علی کنجوریان گفت: هشتم مرداد ماه سال گذشته پرونده‌ای از سوی کلانتری ۱۲۸ تهران نو با موضوع سرقت از منزل برای رسیدگی تخصصی به پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران ارجاع و در اختیار دایره مبارزه با سرقت این پایگاه قرار گرفت.

وی عنوان داشت: شاکی که خانم میانسالی بود اظهار داشت، من و همسرم حدود ساعت ۱۹۳۰ ششم مرداد ماه منزل خود را واقع در محله تهران نو ترک و پس از مراجعت در ساعت ۲۲ متوجه خروج سه مرد جوان در حالی که اموالی در تصرف آنان بوده از ساختمان شدیم که چهره یکی از آنها را به وضوح مشاهده کردیم.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ ابرازداشت: شاکی در ادامه اعلام کرد، پس از ورود به ساختمان با قفل تخریب شده درب واحد مواجه و با ورود به منزل متوجه سرقت اموالی از قبیل مقادیری طلاجات، لپ تاپ، گوشی تلفن همراه و ... به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال شدیم.

این مقام انتظامی تصریح کرد: موضوع در دستور کار عوامل تخصصی تیم مبارزه با سرقت منزل پایگاه قرار گرفت و در این راستا کارآگاهان برای انجام تحقیقات محلی و میدانی و بازدید محل سرقت و همچنین بررسی دوربین های مداربسته به محل جرم عزیمت کردند.

وی افزود: کارآگاهان در ادامه با کشف سرنخ های متعدد و بهره گیری از شیوه های نوین کشف جرم موفق به شناسایی سارقان شده و با کشف هویت و مخفیگاه متهمان پس از هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات پلیسی هر سه سارق دستگیر شدند.

این مقام انتظامی توضیح داد : با توجه به اینکه شاکی و همسر وی سارق را در حین سرقت مشاهده نموده بودند با مراجعه به این یگان در مواجهه حضوری متهم مذکور را مورد شناسایی و بعنوان سارق منزل شان معرفی کردند.

سرهنگ کنجوریان افزود : با اعتراف صریح متهمان به بزه انتسابی پس از تحقیقات لازم از هر سه متهم، سارقان با قرار مجرمیت روانه زندان شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار