445 تبلت بین دانش آموزان نیازمند مشهد در سال 99 توزیع شده است

مشهد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 مشهد در اولین جلسه کمیته توسعه این مدیریت گفت در سال گذشته در مرحله اول تعداد 163 تبلت از اعتبارات آموزش و پرورش میان دانش آموزان مستحق و نیازمند توزیع شد و در مرحله دوم و با مساعدت شهرداری مشهد تعداد 132 تبلت تخصیص داده شده است که به زودی توزیع خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۷۵۰۰۶
لینک کوتاه کپی شد
445 تبلت بین دانش آموزان نیازمند مشهد در سال 99 توزیع شده است

محسن روحانی‌نیا، مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 مشهد در این جلسه ضمن تبریک سال جدید و اعیاد شعبانیه اظهار امیدواری کرد: سال جدید برای همکاران آموزشی، اداری، دانش آموزان عزیز و خانواده ها سالی توام با تندرستی و موفقیت باشد.

وی در ادامه افزود: در سال گذشته با تمامی مشکلات و سختی ها دست آوردهای خوبی از نظر تولید محتوای غنی آموزشی در مدارس ناحیه و توفیقات و افتخارات آموزشی و پرورشی زیادی داشته ایم.

روحانی نیا در مورد تبلت‌های اهدایی ناحیه گفت: در سال گذشته در مرحله اول تعداد 163 تبلت از اعتبارات آموزش و پرورش میان دانش آموزان مستحق و نیازمند توزیع شد و در مرحله دوم و با مساعدت شهرداری مشهد تعداد 132 تبلت تخصیص داده شده است که به زودی توزیع خواهد شد. تاکنون 150 تبلت از طریق خیران به دانش آموزان ناحیه اهدا شده است که در مجموع تعداد 445 تبلت توزیع شده است.

محسن روحانی‌نیا در خصوص پروژه های عمرانی ناحیه بیان کرد: با پیگیری ها و تلاش های صورت پذیرفته به زودی افتتاح آموزشگاه 12 کلاسه در منطقه طرق و مجتمع ورزشی حافظ در سیدی را خواهیم داشت و قبل از شروع سال جدید آموزشگاه 12 کلاسه شهید رزاقی کلنگ زنی شد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 مشهد گفت: با اهتمام استاندار در خصوص احداث یک مجتمع آموزشی در حاشیه شهر و منطقه سیدی، به زودی با اهدا زمین این مجتمع از سمت آستان قدس رضوی عملیات اجرایی این مجتمع بزرگ آغاز خواهد شد.

وی همچنین در خصوص سفر روز گذشته وزیر آموزش و پرورش به مشهد گفت: مقام عالی وزارت در خصوص تکمیل هنرستان هتلداری و تجهیز کانون فارابی ناحیه ۲ قول مساعد داد.

در پایان محسن روحانی نیا گفت: در شش ماهه دوم سال تحصیلی کارهای زیادی از جمله انتصاب مدیران جدید و ساماندهی و سازماندهی نیروها برای سال تحصیلی آتی، رصد همکارانی که در شرف بازنشستگی هستند، فرآیند انتخاب معلم نمونه، هدایت تحصیلی، امتحانات نهایی و کنکور را پیش رو داریم که با برنامه ریزی و تقویم کاری منظم، با نشاط و انرژی می توان به موفقیت و پیشرفت در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش دست یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار