توضیح وزیر علوم درباره نحوه حضور دانشجویان در کلاس‌های عملی

تهران (پانا) - ​وزیر علوم گفت کلاس‌های عملی و آزمایشگاه‌ها در شهرهای آبی و زرد به صورت حضوری برگزار می‌شوند.

کد مطلب: ۱۱۷۴۹۷۹
لینک کوتاه کپی شد
توضیح وزیر علوم درباره نحوه حضور دانشجویان در کلاس‌های عملی

به گزارش وزارت علوم، منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در سال جدید برنامه آموزشی دانشگاه‌ها بر اساس تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا ادامه می‌یابد. حضور فیزیکی دانشجویان در دانشگاه‌ها منوط به وضعیت شیوع کرونا ویروس و تصمیم ستاد ملی مقابله با این بیماری است، امیدوارم در سال جدید این بیماری برچیده شود و شاهد حضور فیزیکی همه دانشجویان در محیط دانشگاه‌ها باشیم.

وزیر علوم افزود: کلاس‌های عملی و آزمایشگاه‌ها در شهرهای آبی و زرد به صورت حضوری برگزار می‌شود. در این شرایط دانشجویان باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در اتاق‌های تک نفره خوابگاه‌ها اسکان یابند.

وی ادامه داد: یکی از برنامه‌های خوبی که در سال جدید در نظر داریم این است که خدمات دانشجویی را در سال جدید بیشتر کنیم و اقدامی که در این زمینه انجام می‌شود این است که سازمان امور دانشجویان در دانشگاه‌ها شعبه مستقیم ایجاد کند و معاونت‌های دانشجویی عملاً به واحد این سازمان تبدیل شوند.

غلامی افزود: حضور دفاتر سازمان امور دانشجویان در دانشگاه‌ها موجب می‌شود که خدماتی که سازمان از تهران ارائه می‌دهد به واحدها واگذار کند تا این واحدها با سرعت بیشتر و بررسی‌های دقیق‌تر خدمات را به دانشجو ارائه بدهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار