نحوه فعالیت مدارس سیستان و بلوچستان در سال جدید همانند گذشته است

زاهدان (پانا) - رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان اعلام کرد دستورالعمل بازگشایی مدارس ارسالی از سوی وزارت آموزش و پرورش در بهمن ماه ۹۹ و مفاد مندرج در آن، فصل الخطاب همه کارکنان آموزش و پرورش استان است و هر گونه تغییر در نحوه فعالیت مدارس از طریق پورتال و کانالهای ارتباطی این اداره کل اطلاع رسانی خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۷۴۸۸۲
لینک کوتاه کپی شد
نحوه فعالیت مدارس سیستان و بلوچستان در سال جدید همانند گذشته است

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، داود گلی اظهار کرد: دستورالعمل بازگشایی مدارس و مفاد مندرج در آن، فصل الخطاب همه کارکنان آموزش و پرورش استان است و نحوه فعالیت مدارس بر اساس دستورالعمل ارسالی از وزارت آموزش و پرورش خواهد بود.

وی با اشاره به ارسال دستورالعمل ابلاغی از سوی وزارت آموزش و پرورش به ادارات آموزش و پرورش و مدارس سطح استان، افزود: دقت نظر و تمکین به قانون و مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا یک ضرورت است و همه باید تابع مصوبات و تصمیمات اتخاذ شده باشیم.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان خاطرنشان کرد: آنچه برای دستگاه تعلیم و تربیت اولویت دارد، صیانت از سلامت همکاران و دانش آموزان و رعایت دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی خواهد بود؛ بنابراین وحدت رویه و اجرای صحیح دستورالعمل های اجرایی در راستای فعالیتهای آموزشی و تربیتی مورد تاکید است.

داود گلی تصریح کرد: چنانچه تغییراتی در نحوه فعالیت مدارس ایجاد شود و ستاد کشوری و استانی مقابله با اپیدمی کرونا مصوبه جدیدی را ابلاغ کنند، مراتب از طریق پورتال و کانالهای ارتباطی این اداره کل به اطلاع عموم همکاران، دانش آموزان و اولیای گرامی رسانده خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار