خنیفر تاکید کرد

تلاش برای افزایش تولیدات علمی و ارتقای کمی و کیفی برنامه‌ها در سال پیش رو

تهران (پانا) - رییس دانشگاه فرهنگیان در مراسم آغاز سال جدید گفت  با توجه به شعار سال مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان ضمن رفع موانع  و مشکلات در مسیر تحقق برنامه‌ها بتوانیم تولیدات علمی را افزایش داده و در جهت ارتقای کمی و کیفی برنامه‌ها بیش از پیش کوشا باشیم.

کد مطلب: ۱۱۷۴۸۷۵
لینک کوتاه کپی شد
تلاش برای افزایش تولیدات علمی و ارتقای کمی و کیفی برنامه‌ها در سال پیش رو

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، حسین خنیفر در مراسم آغازین سال 1400 در جمع هیات رئیسه و همکاران سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان ضمن تبریک سال جدید و تقارن آن با اعیاد شعبانیه را به فال نیک گرفت و ابراز امیدواری کرد: با عزم جزم، همت متعالی و توجه به شعار سال مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان ضمن رفع موانع و مشکلات در مسیر تحقق برنامه ها بتوانیم تولیدات علمی را افزایش داده و در جهت ارتقا کمی و کیفی برنامه ها بیش از پیش کوشا باشیم.

وی ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات و تلاش های همکاران در سال گذشته و ارائه گزارشات، خاطر نشان کرد: این بیانگر آنست که مجموعه زنده، فعال و علاقمند است، کار در این دانشگاه سنگین است و تمام همکاران حاضر در این دانشگاه باید به عنوان یدواحده و با حمیت و غیرت در مسیر تحقق برنامه ها و موفقیت دانشگاه فرهنگیان قدم بردارند و نسبت به ارتقا کمی و کیفی دانشگاه فرهنگیان حساس باشند.

خنیفر، دانشگاه فرهنگیان را دانشگاهی اصیل و گسترده دانست که همگان به اهمیت و ضرورت آن اذعان دارند و گفت: استقبال برای تحصیل در این دانشگاه و حضور دانشجویانی با رتبه های برتر در این دانشگاه نشان از اهمیت آن دارد، خدمت در این دانشگاه توفیقی است که با قدر دانست.

وی تلاش برای تکمیل و افزایش تعداد سرورها و دیتا سنتر برای پاسخگویی شایسته به ورودی های جدید (دانشجو معلم پیوسته و مهارت آموزان) را از اقدامات پیش رو برشمرد و با تاکید بر لزوم برنامه ریزی در کارها، ابراز امیدواری کرد: بتوانیم در سال پیش رو با برنامه ریزی و همت و همیاری همکاران کارنامه بهتری رقم زده و تلاش کنیم کف نیاز آموزش و پرورش به معلم را تا سال 1402 رفع کرده و دانشگاه را به مقاصد واهدافی که نظام از آن انتظار دارد برسانیم.

رییس دانشگاه فرهنگیان، در پایان مجموعه مدیریت دانشگاه فرهنگیان را پذیرای نظرات، ایده ها، خلاقیت ها و نوآوری ها و نظرات و انتقاد های سازنده همکاران در جهت ارتقا و پیشرفت دانشگاه برشمرد.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین سید امین الله دادگر، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان ، ضمن تقدیر از تلاش و کوشش همکاران در سال گذشته و ارزوی توفیق در سال جدید، ابراز امیدواری کرد: برای این سال که مزین به اعیاد شعبانیه نیز می باشد، با توجه ویژه به امام عصر خود را مهیا ساخته و با نوسازی معنوی، از ماه شعبان و ماه مبارک رمضان که در طلیعه سال جدید است، نهایت بهره و استفاده را ببریم.

وی با بیان اینکه دانشگاه درمسیری که قرار گرفته به لحاظ ضرورت تعلیم و تربیت معلمان و خدمت به اموزش و پرورش مسئولیت بسیار سنگینی دارد، گفت: ما در دانشگاهی خدمت می کنیم که تربیت و تامین معلم برای تربیت نسل های آینده را برعهده دارد، خدمت در هیچ سنگر دیگری با این دانشگاه قابل قیاس نیست و باید ان را قدر بدانیم.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، خدمت در این دانشگاه را افتخار و توفیق برشمرد و اظهار کرد: امیدوارم بتوانیم با اعتقاد، دلسوزی و اعتماد نظام مقدس جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری که به طور ویژه به این دانشگاه دارند، به گونه ای عمل کنیم که نظام بتواند به خروجی های این دانشکاه تکیه کند.

وی در پایان از خداوند متعال توفیقات بیشتر در دستیابی به تربیت معلم نظام انقلاب اسلامی را مسئلت کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار