دبیر ستاد انتخابات استان خراسان شمالی خبر داد:

آغاز ثبت نام داوطلبان شوراهای اسلامی روستاها و عشایراز 16 فرودین

بجنورد (پانا)-دبیر ستاد انتخابات استان از آغاز ثبت نام داوطلبان شوراهای اسلامی روستاها و عشایر از روز دوشنبه ۱۶ فروردین ماه به مدت یک هفته خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۷۴۷۹۲
لینک کوتاه کپی شد
آغاز ثبت نام داوطلبان شوراهای اسلامی روستاها و عشایراز 16 فرودین

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی، هادی رجایی نیا صبح امروز در برنامه صبح تازه شبکه اترک عنوان کرد: ثبت نام از داوطلبان انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی روستاها و عشایر از ساعت ۸ صبح روز دوشنبه ۱۶ فروردین به مدت یک هفته تا روز یکشنبه ۲۲ فروردین ادامه خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه ثبت‌نام از چهار روش اپلیکیشن تلفن همراه، رایانه، دفاتر پیشخوان و بخشداری‌ها انجام می‌شود، تصریح کرد: توصیه ما به استفاده از روش‌های غیرحضوری است که در تمام ساعات شبانه روز در این یک هفته امکان پذیر است.

رجایی خاطرنشان کرد: ثبت نام داوطلبان عشایری در مناطق قشلاق انجام و رای گیری در مناطق ییلاق صورت می‌گیرد.

وی مدارک مورد نیاز برای ثبت نام را شناسنامه، کارت ملی، کارت پایان خدمت با معافیت دائم، مدرک تحصیلی، پذیرش استعفا موضوع ۳۲، یک قطعه عکس، مدارک ایثارگری و گواهی عدم سوپیشینه که از صدور آن سه ماه نگذشته باشد را عنوان کرد. رجایی مدرک تحصیلی برای روستاهای زیر ۲۰۰ خانوار خواندن سواد و نوشتن و بالای ۲۰۰ خانوار را دیپلم ذکر کرد و گفت: بررسی صلاحیت داوطلبان شوراهای اسلامی شهرها نیز در هیئت های اجرایی شهرستان تا ۲۱ فروردین ادامه دارد و تا هشتم اردیبهشت به داوطلبان ابلاغ خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار