ثبت ۸۶۳ هزار تردد در استان اردبیل

اردبیل(پانا) - معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری اردبیل خبر داد در تعطیلات نوروزی ۸۶۳ هزار تردد در مبادی ورودی و خروجی استان به ثبت رسید.

کد مطلب: ۱۱۷۴۷۷۰
لینک کوتاه کپی شد
ثبت ۸۶۳ هزار تردد در استان اردبیل

به گزارش اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای اردبیل، حمیدرضا عبدی، معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان در جریان بازدید از سامانه‌های هوشمند محور اردبیل نیر سراب گفت: این میزان تردد توسط ۱۲ سامانه ثبت تردد در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیـل به ثبت رسیده است.

او با اشاره به اینکه این میزان در بازه زمانی ۲۵ اسفند ۹۹ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ به ثبت رسیده، افزود: محور‌های اردبیل_ سرچم، نیر_ سراب، اردبیل_ آستارا و اصلاندوز_ کلیبر بیشترین تردد را داشته اند.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان از افزایش ۲۳۳ درصدی تردد‌ها در تعطیلات نوروزی خبر داد.

عبدی افزود: بیشترین تردد خودرو‌ها در استان اردبیل مربوط به پلاک استان‌های تهران، آذربایجان شرقی، گیلان و البرز است.

او با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۵۳ هزار خودرو با پلاک‌های غیربومی در استان حضور دارند افزود: در بازه زمانی ذکرشده ۹۵ هزار خودرو وارد استان اردبیل شدند.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تصریح کرد: در این مدت ۱۰ هزار و ۵۰۰ عدد تخلف سرعت غیرمجاز توسط سامانه‌های ثبت تخلفات در استان به ثبت رسید.

عبدی از مردم خواست با توجه به شرایط کرونایی، از سفر‌های غیرضروری خودداری کنند و درصورت لزوم جهت اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای تماس بگیرید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار