نشان سلاطین صفوی به سفیر کشور سوئیس در ایران اهدا شد

اردبیل(پانا) - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل در دیدار با سفیر سوئیس در ایران نشان سلاطین صفوی را به وی اهدا کرد.

کد مطلب: ۱۱۷۴۷۲۱
لینک کوتاه کپی شد
نشان سلاطین صفوی به سفیر کشور سوئیس در ایران اهدا شد

به گزارش اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل، سفیر سوئیس در ایران که مقصد سفر تفریحی خود را اردبیل انتخاب کرده بود، با اهدا نشان سلاطین صفوی توسط مدیرکل میراث فرهنگی استان بدرقه شد.
مارکوس لیتنر که زیبایی‌های سبلان را همچون آلپ توصیف کرد، گفت: پیست اسکی آلوارس و دامنه‌های سبلان شگفت‌انگیز بود که برای اسکی مجددا در این منطقه حضور خواهد داشت.

او با مشاهده نشان سلاطین صفوی از استقبال گرم پرسنل مجموعه جهانی بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی تقدیر و آن مجموعه را یکی از شگفتی‌های هنری و معنوی قلمداد کرد.
نادر فلاحی ،مدیرکل میراث فرهنگی استان در این دیدار ضمن تقدیر از انتخاب اردبیل به عنوان مقصد سفر، وی را در جریان آخرین اتفاقات و رویداد‌های گردشگری استان که قطب گردشگری ایران است قرار داد.
سفیر سوئیس با شنیدن قابلیت‌های بی‌نظیر گردشگری اردبیل، گفت: سفر بعدی من، باز هم اردبیل خواهد بود تا از نزدیک همه این جاذبه‌ها را مشاهده کنم.

لیتنر، سفیر سوئیس در کشورمان مراتب قدردانی و تشکر خود را بخاطر هدیه مدیرکل میراث فرهنگی که به نمایندگی از استاندار اردبیل تقدیم شد اعلام کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار