رشد 110 درصدی فروش اموال منقول و غیرمنقول

خبرگزاری پانا: مدیر عامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی از رشد بیش از 110 درصدی با فروش 646 میلیارد و 114 میلیون ریال اموال منقول و غیر منقول در چهار ماهه نخست سال جاری خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۷۴۷۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، اردشیر محمدی با اشاره به رشد فروش بیش از 110 درصدی با فروش 646 میلیارد و 114 میلیون ریال اموال منقول و غیر منقول در چهار ماهه نخست سال جاری اظهار داشت: در چهار ماهه نخست سال جاری 96 میلیارد و 303 میلیون ریال اموال غیرمنقول و 549 میلیارد و 811 میلیون ریال اموال منقول توسط این سازمان در سطح کشور به فروش رسیده است که در مجموع به نسبت مدت مشابه سال گذشته 111 درصد رشد را نشان می دهد.

مدیرعامل سازمان اموال تملیکی در ادامه افزود: در فروش اموال منقول 102 درصد و اموال غیر منقول 178 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته‌ایم.

وی در پایان افزود: امسال سالی است که سازمان اموال تملیکی وارد عرصه‌های جدید مسئولیتی می‌شود تا اثرگذاری خود را در اقتصاد کشور افزایش دهد و این مهم با نوین‌سازی امکانات و استقرار سیستم‌های جدید مدیریتی و اصلاح ساختاری که صورت پذیرفته، شتاب بالاتری خواهد داشت و با عنایت به تمهیدات پیش‌بینی شده انتظار داریم در انجام ماموریت‌ها و رسالت های سازمان شاهد جهش بزرگی باشیم.

محمدی خاطرنشان کرد: برگزاری اولین مزایده سراسری الکترونیکی در کشور توسط این سازمان نوید‌بخش اقدامات برجسته آتی در توسعه خدمات الکترونیکی این سازمان خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار