کشف شیشه از مسافر قطار کرمان-تهران

تهران (پانا) - فرمانده پلیس راه آهن پلیس پیشگیری ناجا از کشف مواد مخدر از نوع شیشه توسط پلیس راه آهن تهران از مسافر کرمان تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۷۴۵۳۵
لینک کوتاه کپی شد
کشف شیشه از مسافر قطار کرمان-تهران

سردار «حشمت اله ملکی» در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر راه آهن تهران حین کنترل مسافران قطار کرمان تهران، به فردی از مسافران به هویت معلوم مظنون و موفق شدند در بازرسی از وسایل همراه وی بیش از ۵۲ گرم مواد مخدر از نوع شیشه که داخل لوله فلزی چمدان جاسازی شده بود همچنین لباس‌هایی به وزن بیش از ۳ کیلوگرم که کاملا آغشته به شیشه بودند را کشف کنند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: در این خصوص پرونده تشکیل و حسب دستور مقام قضائی متهم و مواد مکشوفه تحویل پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ شد.

سردار ملکی افزود: این نوع مواد مخدر که به شکل مایع است از کشور افغانستان وارد کشور شده و قاچاقچیان با آغشته کردن آن به تار و پود لباس قاچاق کرده و پس از طی فرآیندی دوباره آن را از لباس استخراج و استفاده می‌کنند که ماموران پلیس راه آهن همواره با هوشیاری لازم زمینه فعالیت برای سوداگران مرگ را مانع می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده پلیس راه آهن پلیس پیشگیری ناجا خاطرنشان کرد: پلیس راه آهن کشور با قاطعیت در مبارزه با سوداگران مرگ و کاهش تبعات اجتماعی و فرهنگی مواد افیونی در جامعه به تلاش خود ادامه می‌دهد و معتقد است علاوه بر تلاش شبانه روزی پلیس، همکاری شهروندان عزیز با پلیس می‌تواند نقش مهمی در شناسایی و برخورد با سوداگران مرگ ایفا کند لذا از هموطنان عزیز درخواست می‌کنیم در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک حین سفر با قطار مراتب را طی تماس تلفنی با شماره ۰۲۱۵۵۱۲۳۰۰۰ مطرح کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار