جانشین ناجا: مبارزه با پدیده قاچاق جزو اولویت‌های امسال پلیس است

تهران (پانا) - جانشین فرمانده نیروی انتظامیمی گوید مبارزه با پدیده قاچاق را جزو اولویت‌های مهم پلیس در سال جاری است و پلیس امسال جدی‌تر از سال‌های گذشته با این پدیده برخورد و مقابله خواهدکرد.

کد مطلب: ۱۱۷۴۳۱۰
لینک کوتاه کپی شد
جانشین ناجا: مبارزه با پدیده قاچاق جزو اولویت‌های امسال پلیس است

به‌گزارش ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار "قاسم رضایی" صبح پنجشنبه در جمع فرماندهان و مدیران انتظامی و مرزبانی استان کرمانشاه اظهار داشت: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال تولید، پشتیبانی و مانع زدایی ها نامگذاری شده و نیروی انتظامی وظیفه خود می داند که با همه توان برای تحقق آن تلاش کند.

وی با بیان اینکه یکی از موانع تولید پدیده قاچاق است، گفت: امسال نیروی انتظامی و مرزبانی جدی تر از سال های قبل با این پدیده برخورد می کند.

جانشین فرمانده ناجا ادامه داد: انتظار می رود کرمانشاه نیز به عنوان یک استان مرزی بتواند امسال بحث های مقابله ای با پدیده قاچاق را تشدید کند تا بهتر بتوانیم شعار سال رهبری را محقق کنیم.

سردار رضایی در ادامه نیروی انتظامی را باعث اقتدار و عزت کشور دانست و گفت: جایگاه پلیس به فضل الهی امروز در جامعه و میان مردم بسیار رفیع است و همه فرماندهان و کارکنان آن باید به حضور در چنین سازمانی افتخار کنند.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی سازمانی بزرگ و تاثیرگذار در کشور و حتی منطقه است، گفت: پلیس، فرمانده امنیت داخلی کشور است که به نوعی با همه سازمان ها، دستگاه ها، نهادها و عموم مردم ارتباط مستقیم دارد.

سردار رضایی تاکید کرد: امروز پلیس انقلابی ما مرجع و ملجا مردم است و روزانه بخش قابل توجهی از شهروندان و دستگاه ها، خدمات متنوعی را از نیروی انتظامی دریافت می کنند.

این مقام عالیرتبه انتظامی همچنین حرکت به سمت برنامه های کاربردی و تقویت جایگاه و نقش کلانتری ها را مورد تاکید قرار داد و گفت: امسال باید شاهد تحول نیروی انتظامی در همه بخش ها باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با ابلاغ سلام فرمانده ناجا به مردم و کارکنان انتظامی استان کرمانشاه، وضعیت امنیت این استان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: خوشبختانه اشراف اطلاعاتی خوبی خصوصا در بحث کنترل اراذل و اوباش وجود دارد که نمونه آن دستگیری ۳ زورگیر خشن در شمال کشور پس از سرقت از یک بانو بود.

سردار رضایی در پایان فرا رسیدن ۱۲ فروردین سالروز استقرار جمهوری اسلامی را نیز تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد انقلاب اسلامی ما زمینه ساز ظهور حضرت ولی عصر (عج) باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار