فسخ قرارداد‌های راکد در شهرک‌های صنعتی اردبیل

اردبیل(پانا) - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل گفت به منظور تامین زمین سرمایه گذاران واقعی، قرارداد‌های راکد در شهرک‌های صنعتی استان فسخ می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۷۴۱۹۶
لینک کوتاه کپی شد
فسخ قرارداد‌های راکد در شهرک‌های صنعتی اردبیل

محمد اهلی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان در در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با اشاره به ضرورت تعیین تکلیف پرونده‌های راکد و راه اندازی واحد‌های صنعتی غیرفعال، از فسخ قرارداد‌های راکد و مهلت دو ماهه به این نوع قرارداد‌ها خبر داد.

او با بیان اینکه براساس قانون، موظف به بازپس گیری اراضی راکد هستیم، تصریح کرد: در صورت عدم آزاد سازی اراضی راکد، با گذشت زمان دیگر زمینی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی وجود نخواهد داشت تا به سرمایه گذاران واقعی واگذار شود که بدین منظور آزاد سازی قرارداد‌های بلا استفاده در راس برنامه‌های حائز اولویت این شرکت قرار دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گفت: در خصوص ناحیه صنعتی مشگین شهر نیز گفت: از صاحبان قرارداد‌های منعقد شده در این ناحیه صنعتی تقاضا می‌شود تا نسبت به تعیین تکلیف و شروع طرح صنعتی خود طی دو ماه آتی اقدام کنند که در غیر اینصورت قرارداد‌های آنان از طریق مراجع قانونی فسخ و خلع ید خواهند شد.

اهلی همچنین اشاره‌ای به نحوه نقل و انتقال واحد‌های تولیدی کرد و افزود: بر اساس قانون نحوه واگذاری مالکیت و اداره امور شهرک‌های صنعتی و به منظور جلوگیری از بروز مشکلات آتی برای خریداران، هرگونه نقل و انتقال و فروش اراضی عرصه و اعیان واحد‌های تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی بدون اخذ مجوز از شرکت شهرک‌های صنعتی محمل قانونی نداشته و فاقد اعتبار می‌باشد و آثار حقوقی آن بر عهده متعاملین خواهد بود و تنظیم هرگونه سند و مبایعه نامه‌ای در این خصوص غیر قانونی بوده و باطل می‌باشد.

او در پایان یادآور شد با توجه به نامگذاری سال جدید به نام سال " تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی هایی" از سوی مقام معظم رهبری، تمامی تلاش خود را به کار خواهیم بست تا با برطرف کردن موانع و رفع مشکلات موجود، زمینه حضور سرمایه گذاران واقعی در شهرک‌های صنعتی را فراهم نمائیم تا شاهد رونق تولید و افزایش اشتغال در سطح استان باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار