مدیرکل آموزش و پرورش استان در شورای معاونین:

تولید در درجه اول در علم اتفاق می‌افتد

زنجان (پانا) - اولین جلسه شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در سال 1400 در محل سالن شهید تجلی با حضور همه ی اعضا برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۷۴۰۴۴
لینک کوتاه کپی شد
تولید در درجه اول در علم  اتفاق می‌افتد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل اموزش و پرورش استان زنجان، حسن مظفری ضمن تبریک عید نوروز و اعیاد شعبانیه گفت : با توجه به نامگذاری شعار سال از سویی مقام معظم رهبری ، همه باید در تحقق این شعار مهم ، اهتمام لازم را به عمل آوریم.

مظفری در ادامه افزود: تولید در درجه اول در علم اتفاق می‌افتد و عمل به منویات رهبری گامی موثر در اعتلاء و توسعه کشور می‌شود.

وی همچنین تصریح کرد: باید آمادگی لازم جهت برگزاری امتحانات و بازگشایی مدارس چه به صورت حضوری و یا غیر حضوری را داشته باشیم.

مظفری با اشاره به پرداخت حق التدریس شش ماهه همکاران از مقام عالی وزارت در این راستا تقدیر نمود.

مسئول دستگاه تعلیم و تربیت استان همچنین ابراز داشت: ثبت نام دانش آموزی به صورت مطلوب و به دور از آسیب صورت پذیرد و پیش بینی های لازم در خصوص پوشش تحصیلی انجام گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همچنین به تشکیل کارگروهی در خصوص نقل و انتقالات درون استانی و برون استانی تاکید کرد و گفت: دراین گارگرو، پیش بینی ها لازم ، آسیب شناسی و انجام رویه مطلوب تر در در خصوص نقل و انتقالات همکاران صورت گیرد.

مظفری با تاکید به بازدید از مدارس اظهار داشت: بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و با برنامه‌ریزی قبلی بازدید از مدارس و مناطق با نگاه کیفیت‌بخشی صورت پذیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار