ورناصری خبر داد

برنامه ویژه سازمان نوسازی مدارس کشور در رفع مسئله مدارس مناطق عشایری

تهران (پانا) - معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس کشور در جلسه کارگروه فضاها و مدارس مناطق عشایری از برنامه‌ها و اقدامات ویژه سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در حل مسائل مربوط به مدارس مناطق عشایری خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۷۴۰۱۸
لینک کوتاه کپی شد
برنامه ویژه سازمان نوسازی مدارس کشور در رفع مسئله مدارس مناطق عشایری

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، جلسه کارگروه فضاهای آموزشی و مدارس مناطق عشایری با حضور داریوش ورناصری معاون فنی و نظارت سازمان و اعضای کارگروه برگزار شد.

ورناصری با بیان اینکه یکی از مسائل و دغدغه‌های اصلی ما موضوع مدارس مناطق عشایری و صعب العبور است که به دلیل شرایط طبیعی و زیرساختی تمهیدات و تدابیر ویژه‌ای را می‌طلبد، افزود: درحال حاضر استان‌های سیستان و بلوچستان، خوزستان، فارس، آذربایجان‌غربی و کرمان بیشترین مدارس از این دست را دارند.

وی خاطرنشان کرد: این کارگروه با دریافت دیدگاه ها و نقطه نظرات کارشناسان استان ها به منظور اتخاذ بهترین راه حل تشکیل شده است و دکتر رخشانی‌مهر معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور نیز در همایش مدرسه ایرانی_معماری ایرانی که اسفندماه گذشته برگزار شد، از صاحب نظران و جامعه مهندسی و دانشگاهی کشور برای ارائه پیشنهادات و راهکارهای بهبود وضعیت مدارس این مناطق دعوت کرد.

معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس کشور ابراز امیدواری کرد با تاکید و پیگیری ویژه دکتر رخشانی‌مهر در سال 1400 برنامه ‌ها و اقدامات ویژه‌ای را برای این قبیل مدارس در نظر داریم که انشاءالله مشکلات مربوط به مدارس و فضاهای آموزشی در مناطق عشایری و صعب العبور نیز در سراسر کشور رفع شود.

در ادامه جلسه نیز مباحث فنی و کارشناسی اعضای کارگروه فضاهای آموزشی و مدارس مناطق عشایری صورت گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار