جانشین قرارگاه نوروزی پلیس امنیت اقتصادی:

کشف هزار میلیارد ریال کالای قاچاق و بازداشت 297 متهم

تهران (پانا) - جانشین قرارگاه نوروزی پلیس امنیت اقتصادی از کشف بیش از هزار میلیارد ریال انواع کالای قاچاق و احتکاری و دستگیری ۲۹۷ متهم مرتبط با این پرونده در ۲۴ ساعت گذشته در سطح کشور خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۷۳۸۷۱
لینک کوتاه کپی شد
کشف هزار میلیارد ریال کالای قاچاق و بازداشت 297 متهم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ جلال امینی با تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی ناجا در ادامه طرح تشدید کنترل، نظارت و مقابله و مبارزه با انواع جرایم اقتصادی و قاچاق کالا و ارز از ابتدای سال جاری تاکنون توانستند انبارها و مراکز متخلف توزیع کالا که به صورت ماهرانه ای اقدام به قاچاق و یا احتکار کالا می کردند را شناسایی کنند.

وی افزود: کارآگاهان این پلیس پس از هماهنگی با مراجع قضایی در بازدید و بازرسی از مراکز توزیع این کالاها انواع کالای قاچاق و احتکاری از قبیل لوازم خانگی، تجهیزات رایانه و تلفن همراه، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم یدکی خودرو، روغن خوراکی، اقلام پزشکی و دارو، پوشاک، سیگار، نهاده های دامی، سوخت و ... را طی ۲۴ ساعت گذشته در سطح کشور کشف کردند.

جانشین قرارگاه نوروزی پلیس امنیت اقتصادی ناجا در ادامه با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کلی کالاهای مکشوفه را بیش از هزار و ۴۴ میلیارد ریال برآورد کردند، تصریح کرد: در این خصوص ۱۲۵ خودرو توقیف و ۲۹۷ متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ امینی به اخلالگران عرصه امنیت اقتصادی هشدار داد و گفت: پلیس اشراف بالایی بر روی مجرمان و خلافکاران دارد و این افراد مطمئن باشند که در سریعترین زمان ممکن توسط پلیس امنیت اقتصادی دستگیر و به دست قانون سپرده خواهند شد.

جانشین قرارگاه نوروزی پلیس امنیت اقتصادی ناجا با تاکید بر اینکه پلیس امنیت اقتصادی در همه حال آماده خدمت و در صحنه حضور داشته است، بیان کرد: خدمت مضاعف و صادقانه موجب افزایش رضایت مردم می شود از این رو باید تلاش کنیم تا به صورت شبانه روزی و بدون وقفه امنیت اقتصادی مردم، تولیدکنندگان داخلی و فعالان عرصه اقتصادی را به خوبی و درستی تامین کرده و با عملکرد خود نشان دهیم که امین و حافظ خوبی برای معیشت و منافع مردم گرانقدرمان هستیم.

سرهنگ امینی با اعلام آمادگی ۱۰۰ درصدی پلیس امنیت اقتصادی در مقابله و مبارزه جدی و بی امان این پلیس با انواع جرایم اقتصادی از هموطنان درخواست کرد در صورت آگاهی و مشاهده هرگونه فعالیت اقتصادی غیرمجاز و غیر قانونی از سوی افراد سودجو و متخلف موضوع را از طریق فوریت های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار