انتقال واحدهای دامی اهر به خارج از شهر

تبریز(پانا ) - فرماندار اهر گفت: دامداری‌های کوچک در این منطقه به خارج از شهر منتقل می‌شوند.

کد مطلب: ۱۱۷۳۶۷۱
لینک کوتاه کپی شد
انتقال واحدهای دامی اهر به خارج از شهر

رسول خدابخش در جلسه ساماندهی میدان دواب اهر با اشاره به احداث شهرک دامپروری برای ساماندهی دامداری‌های شهر افزود: وجود دامداری‌های کوچک در شهر باعث نارضایتی شهروندان می‌شود و از این‌رو دامداری‌های کوچک شهری ساماندهی خواهند شد.

وی ادامه داد: ظرفیت دام در اهر از ۷۷۰ هزار رأس تا زمان کوچ عشایر به بیش از یک میلیون رأس می‌رسد و فروش دام‌های دامداران روستایی و عشایری ارسباران و حتی بخشی از استان در میدان دواب، ظرفیتی بزرگ برای این شهرستان است.

خدابخش گفت: درآمد پایدار شهرداری اهر از میدان دواب تأمین می‌شود اما ۴ سال است که حقوق شهروندان و شهرداری از درآمد‌های میدان دواب تضییع شده است.

فرماندار اهر اضافه کرد: برای احیای حقوق شهروندان و شهرداری اهر، مجموعه شهرداری با شرکت تعاونی چوبداران برای ساماندهی و مدیریت بزرگ‌ترین میدان دواب منطقه تفاهم‌نامه همکاری انعقاد می‌کنند تا درآمد پایدار شهرداری تأمین شود..

وی خاطرنشان کرد: اگر شورای اسلامی شهر تنها ۵ منبع درآمد پایدار برای شهرداری اهر تعریف و عملیاتی کند از آنها قدردانی می‌کنیم، در حالی که امروز هدف ما این است تا حق و حقوق شهرداری اهر را از میدان دواب مطالبه کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار