چرا چهره آزاده نامداری بعد از مرگش قابل تشخیص نبود؟

تهران (پانا) - مرکز اطلاع رسانی پلیس از جزییات مرگ آزاده نامداری خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۷۳۶۳۵
لینک کوتاه کپی شد
چرا چهره آزاده نامداری بعد از مرگش قابل تشخیص نبود؟

قاضی محمد شهریاری سرپرست دادسرای جنایی تهران از حضور بازپرس در صحنه مرگ آزاده نامداری خبر داد.

وی اظهار کرد: «کارشناس پزشکی قانونی در محل حادثه حاضر شده است و بررسی ها برای مشخص شدن علت فوت وی آغاز شده است.»

پایگاه اطلاع رسانی پلیس نوشته است: تحقیقات پلیسی برای مشخص شدن علت فوت نامبرده آغاز شده و اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

مرکز اطلاع رسانی پلیس اعلام کرد که در ساعت ۱۹/۵۰ عصر امروز در پی تماس تلفنی پدر مرحومه آزاده نامداری مجری سابق تلویزیون با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر فوت نامبرده در آپارتمانش در یکی از برج های شهرک غرب تهران بلافاصله عوامل انتظامی برای بررسی صحنه به محل اعزام شدند. بررسی‌های اولیه نشان داد که نامبرده ۴۸ ساعت قبل فوت کرده است. بنابر اظهارات والدین "آزاده نامداری" همسر و فرزند وی در شمال به سر می برند و نامبرده تنها در آپارتمانش حضور داشته که به دلیل عدم تماس با والدینش آنها نگران شده و با مراجعه به محل زندگی او متوجه می شوند که وی فوت کرده است. تحقیقات پلیسی برای مشخص شدن علت فوت نامبرده آغاز شده و اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

پیش از این پدر آزاده نامداری به نقل از اورژانس اعلام کرده بود که به دلیل اینکه ۴۸ ساعت از مرگ گذشته است و نمی توانند تشخیص قطعی چهره را اعلام کنند، بازپرس کشیک قتل تهران و نماینده پزشکی قانونی برای تشکیل پرونده و تشخیص هویت جسد به محل کشف پیکر نامبرده اعزام شدند.
سخنگوی اورژانس کشور در پاسخ به این ابهام اعلام کرد: جسد خانم نامداری جراحت ظاهری نداشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار