وقوع حریق در یک انبار چوب در خیابان کهندژ اصفهان

اصفهان(پانا) _منصور شیشه فروش مدیرکل ستاد مدیریت بحران استان اصفهان گفت:  تصادف زنجیره ای که بر اثر  طوفان گرد وخاک بعداز ظهر امروز در آزاد راه شرق اصفهان-حدفاصل تقاطع جاده اردستان وپل ورطون اتفاق افتاده بود ،18نفر مصدوم داشت.

کد مطلب: ۱۱۷۳۶۳۰
لینک کوتاه کپی شد
وقوع حریق در یک انبار چوب در خیابان کهندژ اصفهان

منصور شیشه فروش مدیرکل ستاد مدیریت بحران استان اصفهان در گفتگو با پانا گفت: تصادف زنجیره ای که بر اثر طوفان گرد وخاک بعداز ظهر امروز در آزاد راه شرق اصفهان-حدفاصل تقاطع جاده اردستان وپل ورطون اتفاق افتاد، 18 نفر مصدوم داشت که ۱۲ نفر از آن ها مرد، ۳ نفر کودک و ۳ نفر زن بودند.

وی تاکید کرد: درمان۶ نفر از مصدومان به صورت سرپایی در محل انجام شد. 6 تیم اورژانس و هلال احمرو آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند و ا12 نفر از مجروحین به بیمارستانهای کاشانی، الزهرا، فیض و غرضی انتقال داده شدند.

مهندس شیشه فردش افزود: با کاهش شدت تند باد، محورهای جاده ای که جهت پیشگیری از تصادفات توسط پلیس راه استان اصفهان بصورت موقت مسدود شده بود، باز و در حال حاضر تردد همچنان در محوراردکان، نایین محورسجزی وکنارگذر شرق برقرار است.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استان اصفهان تصریح کرد: در حال حاضر وضعیت آب و هوای شهر اصفهان کمی ابری با دما 25 درجه سانتیگراد که سرعت باد 40 کیلومتر بر ساعت از سمت غرب است.

وی اضافه کرد:برای 24 ساعت آینده برای استان اصفهان در روز آسمان کمی ابری و غبارصبحگاهی گاهی افزایش ابر و وزش بادشدید و گردوخاک و در شب کمی ابری گاهی افزایش ابر و وزش بادشدید و گردوخاک و از فردا عصر بتدریج کاهش دما پیش بینی می شود.

مهندس شیشه فروش ادامه داد: همچنین در یک انبار چوب در خیابان کهندژ حریق اتفاق افتاد و متاسفانه این حریق به یک انبار لوازم یدکی سرایت کرد.

وی افزود: پس از 2 ساعت تلاش بی وقفه تیم های اتش نشانی شهرداریهای خمینی شهر.اصفهان.درچه.نجف آباد و کوشک حریق کمتر شد. در این عملیات بیش از 20 خودرو و50 نفر عوامل امدادی مشارکت داشتند و با تخلیه 4 منزل مسکونی اطراف در جهت پیشگری از سرایت حریق به اماکن مجاور اقدام نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار