فعالیت ۱۰ گروه جهادی در روستاهای تایباد

تایباد(پانا) - مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام رضا(ع) در تایباد از استقرار ۱۰ گروه جهادی با ارائه خدمات عمرانی، آموزشی، درمانی، کارآفرینی، فرهنگی و تبلیغی در روستاهای این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۷۳۶۱۷
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت ۱۰ گروه جهادی در روستاهای تایباد

یاسر زنگنه، مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام رضا(ع) در تایباد، در گفت وگو با پانا گفت: تعداد ۳۰۰ برادر و خواهر در قالب گروه های جهادی در روستاهای دهستان کرات استقرار یافتند تا به مردم این منطقه خدمات ارائه دهند.

وی با بیان اینکه به بیش از ۴۰ خانواده خدمات رسانی شده است؛ افزود: استقرار و پشتیبانی گروهای جهادی به همت مجمع جهادگران خراسان رضوی، سازمان تبلیغات اسلامی، بنیاد علوی، بسیج سازندگی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام رضا(ع) انجام شده است.

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام رضا(ع) در تایباد ادامه داد: در حوزه درمانی خدماتی همچون غربالگری، فشار خون، قند خون، ویزیت پزشک عمومی، داروی رایگان و مشاوره بیماری های زنان ارائه می شوند.

زنگنه به خدمات حوزه عمرانی اشاره و بیان کرد: مرمت منازل، سرویس های بهداشتی، حمام و ساخت خانه برای محرومین، از کارهای انجام شده توسط گروه های جهادی هستند.

وی تصریح کرد: مهدکودک، تدریس ریاضی، زبان انگلیسی، آموزش آشپزی، کاردستی، قصه گویی، سفالگری، عکاسی با موبایل، خیاطی، بافتنی و قرآن خوانی از جمله اقدامات حوزه فرهنگی و تبلیغی در این منطقه مرزی است.

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام رضا(ع) در تایباد تاکید کرد: این گروهای جهادی از اول فرودین تا سوم فروردین امسال در دهستان کرات شهرستان تایباد مستقر خواهند بود.

زنگنه اظهار کرد: همچنین این گروه ها شامل گروه های جهادی سلسبیل هدایت، بسیج دانشجویی فردوسی و آزاد اسلامی مشهد، طه، حسینیه قرآن و عترت، شهید علیمردانی، سیدالشهدا، کتاب پردازان، زمینه سازان ظهور، مشهد الرضا و سابقون هستند.

دهستان مرزی کرات از توابع بخش مرکزی تایباد در جنوب این شهرستان قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار