پرداخت بیش از ۷۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات تبصره ۱۸ در سال ۹۹

تهران (پانا) - در ۱۱ ماهه ۱۳۹۹ بیش از ۷۰ هزار و ۷۱۳ میلیارد ریال تسهیلات تبصره ۱۸(برنامه تولید و اشتغال) به بنگاه‌ها و واحدهای تولیدی پرداخت شده است.

کد مطلب: ۱۱۷۳۵۵۱
لینک کوتاه کپی شد
پرداخت بیش از ۷۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات تبصره ۱۸ در سال ۹۹

به گزارش وزارت صنعت، معدن و تجارت، بر اساس آمار ارائه شده از سوی دفتر آمار و فرآوری داده‌های معاونت طرح و برنامه وزارت صنعت، این میزان تسهیلات به یک هزار و ۱۴۲ بنگاه و واحد تولیدی در ۱۱ ماهه ۱۳۹۹ پرداخت شده است.

بر این اساس، در ۱۱ ماهه ۱۳۹۹(سال گذشته) ۲ هزار و ۸۳۲ واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات برنامه تولید و اشتغال(تبصره ۱۸) ثبت نام کرده بودند.

همچنین پراکندگی پرداخت این تسهیلات در ۳۱ استان کشور و مناطق آزاد بوده است و در این بازه زمانی یک هزار و ۲۷۳ فقره معرفی به بانک برای دریافت حدود ۱۰۶ هزار و ۱۰۵ میلیارد ریال تسهیلات انجام شده است.

گفتنی است؛ از ابتدای اسفند ۱۳۹۷ تا پایان بهمن ۱۳۹۹ معادل ۷ هزار و ۵۰۴ واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات برنامه تولید و اشتغال (تبصره ۱۸) ثبت نام کرده بودند.

از این تعداد، ۲ هزار و ۹۴۹ فقره معرفی به بانک برای دریافت بیش از ۲۲۱ هزار و ۵۲۹ میلیارد ریال تسهیلات انجام شده است.

همچنین از ابتدای اسفند ۱۳۹۷ تا پایان بهمن ماه ۱۳۹۹، بیش از ۸۵ هزار و ۳۳۳ میلیارد ریال تسهیلات تبصره ۱۸ (برنامه تولید و اشتغال) به بنگاه‌ها و واحدهای تولیدی پرداخت شده است.

این میزان تسهیلات به یک هزار و ۴۱۷ بنگاه و واحد تولیدی از ابتدای اسفند ۱۳۹۷ تا پایان بهمن ۱۳۹۹ پرداخت شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار