ابتلای 31 نفر به کرونا در سیستان و بلوچستان

زاهدان (پانا) - رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت با افزوده شدن ۳۱ مورد جدید شمار مبتلایان کرونا در سیستان و بلوچستان به ۲۸ هزار و ۳۴۴ نفر رسید.

کد مطلب: ۱۱۷۳۴۷۰
لینک کوتاه کپی شد
ابتلای 31 نفر به کرونا در سیستان و بلوچستان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، محمد هاشمی شهری اظهار کرد: هم‌اینک ۷۰ بیمار با علایم تنفسی در بیمارستان‌های سیستان و بلوچستان بستری هستند.

وی ادامه داد: همچنین ۱۷ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های سیستان و بلوچستان تحت درمان قرار دارند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: شمار درگذشتگان این ویروس در سیستان و بلوچستان تا کنون به یکهزار و ۱۸۳ نفر رسیده است.

وی اظهار کرد: از مردم عزیز تقاضا می‌شود در صورت امکان و نداشتن ضرورت در خانه بمانند و چنانچه از خانه بیرون می‌روند اصول بهداشتی و آداب تنفسی را به خوبی رعایت کنند.

هاشمی بیان کرد: از آنجایی که کشف راه‌های انتقال کرونا و عوارض ناشی از آن نیازمند گذشت مدت‌زمانی از شیوع و اپیدمی ویروس است و سپس بر اساس یافته‌های علمی رفتار عامل بیماری شناسایی می شود ضروریست شهروندان تمام نکات بهداشتی را رعایت کنند.

وی افزود: با وجود به ثمر نشستن طرح‌های پیشگیرانه و با وجود اینکه از روند کاهشی موارد ابتلا، موارد بستری و موارد فوت ناشی از بیماری خوشحال و خرسندیم اما بشدت نگران ورود استان به موج بعد همه گیری کرونا نیز هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار