۱۲۶ کیلو گرم تریاک در محور بابامیدان - یاسوج کشف شد

یاسوج (پانا) - جانشین فرمانده انتظامی استان کهگیلویه وبویراحمد از کشف ۱۲۶ کیلو گرم تریاک در محور بابامیدان - یاسوج خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۷۳۴۲۴
لینک کوتاه کپی شد
۱۲۶ کیلو گرم تریاک در محور بابامیدان - یاسوج کشف شد

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سهام صالحی در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله ای مواد مخدر در محور های مواصلاتی استان بلافاصله مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به محل اعزام شدند.

وی افزود: ماموران حین انجام ایست و بازرسی در محور "بابامیدان به یاسوج" به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و به آن دستور توقف دادند.

صالحی بیان کرد: راننده با بی توجهی به دستورات پلیس از محل متواری که پس از طی مسافتی و با شلیک چند تیر هوایی و سپس به سمت لاستیکها خودرو متوقف و ماموران در بازرسی از آن ۱۲۶ کیلوگرم تریاک کشف و ضبط کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه در این راستا راننده خودرو دستگیر و به مرجع قضائی تحویل و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد، اظهار کرد: مبارزه بی امان پلیس با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر در دستور کار بوده و شهروندان می توانند اخبار و اطلاعات خود را با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار