ورود مسافران استان‌های قرمز و نارنجی به استان اردبیل ممنوع است

اردبیل(پانا) - معاون سیاسی، امنیتی استاندار اردبیل تاکید کرد مسافرانی که به منظور دید و بازدید و یا با نیت گردش از استان‌های دارای وضعیت کرونایی قرمز و نارنجی به استان اردبیل سفر می‌کنند، ممنوع است.

کد مطلب: ۱۱۷۳۲۷۰
لینک کوتاه کپی شد
ورود مسافران استان‌های قرمز و نارنجی به استان اردبیل ممنوع است

به گزارش استانداری اردبیل، بهروز ندایی، معاون سیاسی، امنیتی استاندار اردبیل در بیست و چهارمین جلسه قرارگاه شهید سلیمانی که در محل سپاه حضرت عباس (ع) استان برگزار شد، گفت: همچنین به مردم استان اردبیل برای دید و بازدید و سیاحت و زیارت به استان‌های دارای وضعیت قرمز و نارنحی اجازه سفر داده نخواهد شد و هرگونه امتناع و بی توجهی با برخود دستگاه‌های متولی مواجه می‌شود.

او با بیان اینکه تنها مردم استان‌های با وضعیت زرد و آبی می‌توانند به استان اردبیل مسافرت کنند، افزود: هتل‌های اقامتی و مراکز تفریحی نیز باید با کمترین ظرفیت و رعایت کامل پروتکل بهداشتی از مسافران استقبال کنند.

معاون سیاسی استاندار اردبیل تصریح کرد: مراکز اقامتی و هتل‌ها و نقاطی که به نوعی برای تراکم مسافر تاثیر گذار هستند در صورت هرگونه کم اعتنایی و بی توجهی به مسایل بهداشتی و دستورالعمل‌های ستاد کرونا، با خاطیان برخورد می‌شود.

ندایی با بیان اینکه با راه اندازی قرارگاه شهید سلیمانی غربالگری خوبی از مردم صورت گرفته است، افزود: شناسایی بیماران توسط اکیپ‌های تعیین شده قرارگاه و در صورت تست مثبت آزمایش انتقال مبتلایان به محل قرنطینه و همچنین دادن آموزش‌های لازم به سایر اعضای خانواده به نحو احسن انجام شده است.

او تصریح کرد: سپاه حضرت عباس (ع) استان، دانشگاه علوم پزشکی و همچنین اعضای ستاد برای کاهش بستری‌ها نهایت تلاش خود را کردند تا میزان بستری‌ها از ۵۰۰ نفر به زیر ۱۵۰ نفر کاهش یابد.

ندایی از مردم استان خواست به منظور پیشگیری از کرونای جهش یافته و کاهش مبتلایان به این ویروس پروتکل‌های بهداشتی را کاملا رعایت کرده و از حضور در محل‌های پرتراکم جمعیتی و دورهمی‌های غیر ضروری خودداری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار