اولویت بانک مسکن در 1400 چیست

تهران (پانا) - مدیر امور اعتباری بانک مسکن خبر داد اولویت این بانک در سال 1400، طرح اقدام ملی مسکن است و تلاش بر این است تا به تعهدات به موقع عمل شود.

کد مطلب: ۱۱۷۳۱۴۷
لینک کوتاه کپی شد
اولویت بانک مسکن در 1400 چیست

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محمدحسن علمداری عنوان کرد: سیاست اعتباری سال ۱۴۰۰ بانک مسکن، از ۵ فروردین در همه شعب این بانک قابل اجراست.
وی افزود: در این بخش تامین مالی ۱۴۰ هزار واحد را تعهد کردیم که حدود ۲۰ هزار واحد آن در سال ۹۹ محقق شد و ۱۰۰ هزار واحد دیگر در سال جدید محقق می‌شود.
علمداری تاکید کرد: حمایت از مسکن روستایی و اشتغال زایی کمیته امداد و سازمان بهزیستی که براساس قانون بودجه انجام می‌شود، اولویت دیگر ما در سال ۱۴۰۰ است.
وی گفت: در بخش مشتریان بانک مسکن هم نیز تمرکز ما بر تولید و ساخت مسکن است و سعی می‌کنیم تناسب بین وام و هزینه‌های ساخت مسکن برای جامعه هدف بانک مسکن که همان میانگین مسکن (متراژهای ۷۰ تا ۱۰۰ متر مربع) است، ایجاد کنیم.

علمداری گفت: در بخش تسهیلات مشارکت مدنی و بدون سپرده هم، ۶۰ تا ۷۰ درصد افزایش تسهیلات خواهیم داشت.
مدیر امور اعتباری بانک مسکن افزود: در بخش بافت فرسوده نیز قرارداد عاملیت ۴۰ هزار واحد را داریم که نزدیک به ۲۰ هزار واحد آن در سال ۹۹ انجام شد و بقیه در سال جاری محقق خواهد شد، برای این تعداد تسهیلات خوبی در نظر گرفته ایم که با نرخ ۹ درصد است.
آقای علمداری گفت: در بخش بافت فرسوده، تسهیلات بدون سپرده را ۵۰ تا ۶۰ درصد نسبت به سال ۹۹ افزایش خواهیم داد.
وی افزود: در بخش مسکن مهر نیز تعیین تکلیف واحدها در اولویت است و فروش اقساطی واحدهای باقی مانده که پیشرفت فیزیکی آن‌ها ۷۵ تا ۹۹ درصد باشد هم از اولویت‌های ماست.
مدیر امور اعتباری بانک مسکن گفت: مهمترین اولویت بانک مسکن سال ۹۹ این بود که از نظر مالی به مشتریان بانک کمک کنیم و ۷۰ تا ۸۰ درصد به هدف خود رسیدیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار