وزیر آموزش پرورش:

مدارس آسیب دیده سی سخت تا قبل از سال تحصیلی جدید بازسازی می‌شوند

یاسوج (پانا) - وزیر آموزش پرورش در نشست ستاد مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد که با حضور معاون اول رئیس جمهور در یاسوج و با موضوع زلزله سی سخت برگزار شد، اعلام کرد مدارس آسیب دیده سی سخت تا قبل از سال تحصیلی جدید بازسازی می‌شوند.

کد مطلب: ۱۱۷۲۹۱۵
لینک کوتاه کپی شد
مدارس آسیب دیده سی سخت تا قبل از سال تحصیلی جدید بازسازی می‌شوند

محسن حاجی میرزایی در این نشست اظهار کرد: این حوادث در برابر همه تخریب‌هایی که دارد یک حسن دارد که تجربیات را افزایش می‌دهد.

وی گفت: ما درآموزش پروش صبح روز زلزله تیمی را برای ارزیابی تخریب‌ها فرستادیم. ۴ مدرسه تخریب شده و ۷ مدرسه باید مقاوم‌سازی شود و ۲۴ مدرسه نیز نیاز به تعمیر دارد.

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در سفر یک روزه به استان کهگیلویه وبویراحمد از مناطق زلزله زده سی سخت بازدید و ضمن دیدار با مردم این شهر، در نشست ستاد هماهنگی آخرین وضعیت شهر زلزله زده سی‌سخت که با حضور نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی، محسن حاج میرزایی وزیر آموزش و پرورش، قائم مقام وزیر بهداشت و درمان، تابش رئیس بنیاد مسکن کشور، رئیس سازمان مدیریت بحران کشور و جمعی از مسئولان کشوری و استانی در ساختمان دولت استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، شرکت کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار