کرونا عروسی را تبدیل به عزا کرد

تهران (پانا) - بر اساس این گزارش، ۵۰ نفر از خانواده عروس و داماد دعوت بوده‌اند که تاکنون تست کرونای بیش از ۲۰ مهمان این عروسی مثبت شده و تعداد ۶ نفر از مهمانان بستری هستند.

کد مطلب: ۱۱۷۲۸۲۴
لینک کوتاه کپی شد
کرونا عروسی را تبدیل به عزا کرد

به گزارش ایسنا، دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر با بیان اینکه بارها نسبت به عدم شرکت در این تجمعات هشدار داده‌ شده است گفت: شرکت در تجمعات موجب شیوع بیشتر و مجدد کرونا می‌شود.

سعید کشمیری اظهار کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی پیشگیری و مقابله با کرونا تجمعات کلی در وضعیت قرمز، نارنجی و زرد کرونایی ممنوع است.

وی تصریح کرد: اگرچه بسیاری از مردم نوروز را برای حفظ سلامت خود و اطرافیان با رعایت نکات و دستورالعمل‌های بهداشتی سپری کردند اما متأسفانه برخی افراد در این زمینه با بی‌توجهی موجب ایجاد حوادث تلخ و وقایع ناگواری شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان کرد: برخی مردم به رغم هشدارهای متخصصان و مسئولان در خصوص پرهیز از مسافرت و عید دیدنی و دورهمی اما با بی‌توجهی حوادث تلخ و جبران‌ناپذیری را رقم زدند.

کشمیری تصریح کرد: در این میان بسیاری از مردم مقابل کرونا ایستادند و با نه گفتن به تفریحات نوروزی و توجه به دستورالعمل‌های بهداشتی موجب سالم ماندن و اعضای خانواده و اطرافیان شدند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: اگرچه کرونا و خانه‌نشینی و دور از هم بودن و عدم ارتباطات و تفریح در مدت یک سال گذشته تاکنون موجب مشکلات افسردگی برای عامه مردم شده ولی همه باید بدانیم که تمامی هشدارها تنها و تنها به منظور حفظ سلامتی و جان ما، خانواده و اطرافیانمان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار