دستگیری سارقان خودرو در غرب تهران

تهران (پانا) - جانشین پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری 4 سارق خودرو خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۷۲۸۱۶
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری سارقان خودرو در غرب تهران

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ داوود فرد درپی افزایش وقوع سرقت خودروهای رنو ساندرو در محدوده غرب تهران با تحقیقات به عمل آمده از شکات و همچنین بررسی دوربین های مدار بسته از صحنه های سرقت مشخص شد سارقین ناشناس به صورت گروهی و با خودروهای مسروقه دیگری در محل حاضر و اقدام به سرقت می‌کنند.

وی افزود: به علت عدم کیفیت تصاویر دوربین های مدار بسته چهره سارقین شناسایی نگردید ونظر به اینکه درظرف مدت کوتاهی سرقت خودروهای ساندرو رو به افزایش بوده و این امرموجب نارضایتی شهروندان شده ، لذا شناسایی و دستگیری متهمین باهمکاری معاونت اطلاعات جنایی در دستورکار این یگان قرار گرفت.

سرهنگ فرد گفت: با بررسی های صورت گرفته مشخص شد سارق از سابقه داران سرقت خودرو است که به تازگی از زندان آزاد شده و به صورت باندی اقدام به سرقت خودروهای مدل بالا از قبیل ساندرو، ماکسیما، مزدا پی کاپ وال90 می کند.

جانشین پلیس آگاهی پایتخت افزود: شناسایی سارق و همدستانش در دستور کار واقع و با کار اطلاعاتی همه ی اعضای باند به هویت های همگی نیز از افرادسابقه دار و در شهرستان های اطراف تهران سکونت داشته شناسایی پس ازهماهنگی با مقامات قضایی واخذچندفقره نیابت قضایی دستگیری و از آنها تعداد 7 دستگاه خودروی مسروقه با مشخصات لیست پیوستی و مقادیر زیادی اموال مسروقه کشف شد.

سرهنگ فرد گفت: سارقان به 5 فقره سرقت خودروی مزدا وانت و دو دستگاه خودروی ماکسیما و 7 دستگاه خودروی رنو ساندرو و دو دستگاه خودروی ال 90 اعتراف که در اغلب موارد پس از سرقت خودروها اقدام به باز کردن لوازم جانبی و موتوری خودرو کرده و خودرو های مسروقه را در سایر مناطق رها می کردند، اعتراف کردند.

وی افزود: کماکان اقدامات جهت شناسایی و توقیف دیگر خودروهای مسروقه ودستگیری سایر همدستان درحال انجام می باشد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار