رئیس پلیس راه بوشهر:

هموطنان به مرکز این استان سفر نکنند

بوشهر(پانا)_رئیس پلیس راه استان بوشهر گفت باتوجه به تغییر رنگ کرونایی شهرستان بوشهر برای جلوگیری از اعمال قانون توصیه می‌شود هموطنان از سفر به مرکز این استان بپرهیزند .

کد مطلب: ۱۱۷۲۷۴۴
لینک کوتاه کپی شد
هموطنان به مرکز این استان سفر نکنند

سرهنگ جابر پاپری اظهار کرد : در راستای حفاظت از جان همه افراد و همکاری با کادر درمان سفر غیر ضروری به استان بوشهر به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود و مسافرانی که با خودرو شخصی قصد ورود از محورهای این استان را داشته باشند بر اساس قوانین متناسب با شهرهای نارنجی با آنها اعمال قانون می‌شوند.

وی ادامه داد: تمام محورهای ارتباطی استان بوشهر مجهز به دوربین‌های ثابت و سیار و خودروهای محسوس و نامحسوس هستند و مورد رصد قرار می‌گیرند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر شامگاه شنبه اعلام کرد: بر اساس آخرین اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در زمان حاضر شهرستان‌های بوشهر، گناوه، دیلم و کنگان در شرایط نارنجی و شهرستان‌های دشتی، تنگستان، دشتستان، دیر، جم و عسلویه در وضعیت زرد قرار دارند.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، سفر به شهرهای قرمز و نارنجی با خودروهای غیربومی و نیز خروج از این شهرها با پلاک بومی ممنوع است و متخلفان مشمول جریمه ۵۰۰ هزار تومانی می‌شوند و کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در اطلاعیه شماره ۶ خود برای بازگشت مسافرانی که از قبل به شهرهای قرمز و نارنجی جدید سفر کرده اند، ۷۲ ساعت فرصت تعیین کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار